حلقه شنا بادی رنگی جدید طرح گرداب 59256

59256

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
30%
400,000
280,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی رنگی جدید طرح گرداب 59256 محصولی زیبا و منحصر به فرد برای نوجوانان و بزرگسالان است یکی از بهترین لوازم بادی تفریحات آبی به شمار می رود. این حلقه شنا طراحی زیبایی دارد و مورد توجه بسیاری از کودکان قرار می گیرد. این محصول ابعادی استاندارد داشته و با برخورداری از قطر 91 سانتی متری به راحتی افراد می توانند از آن استفاده نمایند و کودکان بالای 9 سال می توانند این حلقه شنا را دور کمر خود قرار داده و ساعت ها بر روی آب به صورت شناور بمانند و از بازی کردن در آب لذت ببرند. این محصول از جنس پی وی سی بوده که سطحی براق دارد و ضخامت بالایی دارد. به همین دلیل مقاومت بالایی در برابر ساییدگی و پارگی دارد و به سادگی دچار آسیب نمی شود. این حلقه شنا در برابر نور مستقیم خورشید نیز مقاوم است و با قرار گیری طولانی مدت در برابر نور آفتاب دچار تغییر رنگ نشده و پوسیده نخواهد شد. 

این محصول را می توانید به صورت مکرر نیز مورد استفاده قرار دهید. با باد کردن و تخلیه باد مکرر این محصول، آسیب نمی بیند زیرا دریچه باد بسیار مقاومی دارد و از استحکام بالایی برخوردار می باشد. این حلقه شنا ظاهری زیبا دارد که برای کودکان و بزرگسالان جذاب می باشد. این محصول رنگارنگ است و بر روی آن دو دسته سفید قرار دارد که می توانید برای حفظ تعادل خود بر روی آب از آن استفاده نمایید. از این حلقه شنا به عنوان شناور بادی نیز می توانید استفاده کنید و به جای قرار گیری حلقه بادی دور کمر، بر روی این حلقه بنشینید و توسط دسته ها بر روی سطح آب شناور بمانید. برای خرید حلقه شنا بادی رنگی جدید طرح گرداب 59256 با قیمتی ارزان به سایت پول اینتکس به عنوان فروشگاه اینتکس در ایران مراجعه کرده و یا با شماره های این سایت تماس بگیرید.

نوع تفریحی
 قطر 91 سانتی متر
 رنگ بندی قرمز _ آبی
 وزن 400 گرم
 جنس بدنه وینیل
 تعداد دستگیره 2 عدد
 ساخت شرکت اینتکس
 پمپ - 
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هاقابلیت حفظ تعادل بر روی آب
دارای دستگیره
 اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...