حلقه شنا بادی شبرنگ سبز 59262

intex 59262

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
260,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

اگر به دنبال خریدی مقرون به صرفه و با کیفیت برای استفاده در ورزش های آبی هستید، حلقه شنا بادی شبرنگ سبز 59262 محصولی بی نظیر و درجه یک می باشد. این حلقه شنای بادی برای استفاده کودکان بالای 9 سال و بزرگسالان مناسب است و جذابیت بدنه آن نظر افراد را به خود جلب می کند. به همین دلیل این محصول توانسته در مدت زمان کوتاهی به فروش بالایی دست یابد. این حلقه شنای بادی تک رنگ بوده و رویه این محصول کاملا زرد است که هیجان و انرژی زیادی را منتقل می کند. این حلقه شنا دارای قطر 91 سانتی متر است که برای بزرگسالان نیز مناسب است. این محصول علاوه بر داشتن ظاهری جذاب از کیفیت بالایی نیز برخوردار است که به راحتی می توانید از آن به صورت مکرر و در مقابل نور خورشید استفاده کنید. 

شما می توانید این محصول را به راحتی در فضاهای مختلف و در محیط هایی با آب های آرام همراه خود ببرید، حلقه شنا را به راحتی و در مدت زمان بسیار کوتاهی راه اندازی کنید. پس از استفاده، با باز گذاشتن دریچه هوا، محصول را خالی کنید تا دوباره فضای کمی را اشغال کند. این محصول زرد رنگ و جذاب، مقاومت بسیار بالایی در برابر آسیب های خارجی دارد و به راحتی آسیب نمی بیند و طول عمر بالایی دارد. فقط باید از نزدیک کردن اجسام تیز به بدنه خودداری کنید و همچنین پس از راه اندازی این محصول را روی زمین نکشید. از نشستن روی حلقه بادی در خشکی خودداری کنید. جهت تهیه حلقه شنا بادی شبرنگ سبز 59262 با قیمت ارزان پس از مراجعه به سایت پول اینتکس به عنوان نماینده فروش محصولات اینتکس سفارش خود را ثبت نمایید.

نوع تفریحی
 قطر 91 سانتی متر
 ارگونومی ساخت گرد
 وزن 0.2 کیلو گرم
 جنس بدنه وینیل
 رنگ بندی فسفری
 پمپ خیر
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان بالای 9 سال
 قابل استفاده در استخر و دریا
طراحی فوق العاده زیبا
 اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...