حلقه شنا بادی شفاف اینتکس با دستگیره 56264

56264

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
460,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی شفاف اینتکس با دستگیره 56264 یک محصول فوق العاده و ایده آل برای سنین کودکان و بزرگسالان بوده است. همانطور که قابل مشاهده است طراحی این کالا به صورت گرد بوده و دارای دو عدد دستگیره در دو طرف این محصول می باشد که از مزیت های این حلقه شنا بادی به شمار می رود و با استفاده از این دستگیره ها در ابتدا می توانید این محصول را به راحتی مورد حمل و نقل قرار داده و همچنین پس از قرار گیری و نشستن در داخل این کالا و با در دست گرفتن این دو دستگیره به راحتی تعادل خود را حفظ نموده و ایمنی آن را نیز افزایش دهید. لازم به ذکر است در هنگام خرید یک کالا همیشه توجه نمودن به کیفیت و جنس محصول بسیار مهم است چرا که این نکته تاثیر مستقیمی بر کیفیت، طول عمر و ایمنی شما در حین استفاده خواهد داشت.

 به همین دلیل این کالا از جنس وینیل درجه یک و عالی ساخته شده که از مقاومت چشمگیری در برابر پوسیدگی و ساییدگی بهره مند است و همچنین می توان از آن با خیالی راحت در فضای باز نیز استفاده کرد. در آخر باید گفت برای راه اندازی و استفاده از این محصول شما نیاز به یک پمپ باد دستی یا برقی دارید که البته می توانید آن را به راحتی و از فروشگاه اینتکس تهیه کنید. برای خرید حلقه شنا بادی شفاف اینتکس با دستگیره 56264 فوق العاده زیبا در بالاترین حد از سطح کیفیت و مناسب ترین قیمت می توانید به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و این کالا را به همراه ضمانت نامه معتبر ثبت سفارش کرده و در کمترین زمان تحویل بگیرید. 

 

نوع تفریحی
 قطر 114 سانتی متر
 ضخامت لایه ها 0.25 میلی متر
 وزن 0.8 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 تعداد دستگیره 2
 پمپ خیر
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان و بزرگسالان
 دارای طراحی بسیار زیبا
 قابلیت حفظ تعادل بالا بر روی آب
رده سنی: 2+
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...