حلقه شنا بادی شفاف رنگ آبی 59260

59260

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
140,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

از محبوب ترین بازی های کودکان که همواره مورد علاقه بسیاری از آنان است، تفریحات آبی می باشد که والدین همواره سعی دارند تا فضایی ایمن و مناسب را برای کودک فراهم کنند. یکی از بهترین لوازم جهت ایمن سازی تفریحات آبی برای کودکان، حلقه شنا است که با تنوعی بسیار بالا در سایت پول اینتکس می توانید به راحتی نمونه های بسیاری را مشاهده کرده و مطابق با سلیقه خود خریدی آسان را تجربه کنید. حلقه شنا بادی شفاف رنگ آبی 59260 یکی از جدیدترین انواع حلقه شنا بادی می باشد که با قیمتی مقرون به صرفه توسط شرکت اینتکس تولید شده است. این حلقه شنا جدید و زیبا با ابعادی استاندارد برای کودکان بالاتر از سه سال مناسب بوده و از طراحی ساده ای برخوردار می باشد. بدنه این حلقه شنا آبی شفاف است که بسیار زیبا بوده و به سادگی توجه کودکان را جلب می کند. 

شما می توانید این محصول را به عنوان هدیه ای جذاب برای کودک تهیه کنید. علاوه بر داشتن ظاهری زیبا، این محصول از کیفیت بسیار عالی برخوردار است و طول عمر بالایی دارد. حلقه شنا بادی را می توانید به راحتی و به صورت مداوم در فضاهای باز و در مقابل نور خورشید مورد استفاده قرار دهید بدون اینکه به بدنه آن آسیبی وارد شود و یا دچار تغییر رنگ و پوسیدگی شود. این محصول با کیفیت در برابر پارگی و ساییدگی نیز استحکام بالایی دارد و برای استفاده در محیط های گوناگون نظیر دریاچه های آرام و استخر های روباز مناسب است. هم چنین به دلیل برخورداری از وزن کم و ابعاد کوچک، در مسافرت ها نیز قابل استفاده می باشد. برای خرید حلقه شنا بادی شفاف رنگ آبی 59260 با قیمتی ارزان به سایت پول اینتکس مراجعه کرده و این محصول را سفارش دهید.

نوع تفریحی
 قطر 76 سانتی متر
 ارگونومی ساخت گرد
 وزن 0.2 کیلو گرم
 جنس بدنه وینیل
 رنگ بندی سبز
 پمپ خیر
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان بالای 8 سال
 قابل استفاده در استخر و دریا
طراحی فوق العاده زیبا
 اقلام همراه-

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...