حلقه شنا بادی شفاف رنگ سبز 59260

59260

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
140,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

اگر به دنبال خرید محصولی با قیمت مناسب و کیفیت بالا برای تفریحات آبی کودک هستید، حلقه شنا بادی شفاف رنگ سبز 59260 بهترین گزینه است. این حلقه شنا بادی با ابعاد استاندارد خود برای استفاده کودکان بالاتر از سه سال مناسب بوده و به خوبی دور کمر قرار می گیرد. بنابراین فضایی بسیار ایمن و مناسب را فراهم می کند تا کودک بتواند با خاطر آسوده بر روی آب شناور مانده و بازی کند. این حلقه شنا ظاهری زیبا و جذاب دارد. بدنه این حلقه شنا به صورت شفاف تولید شده است و به رنگ سبز می باشد. این بدنه از پی وی سی شفاف است و ضخامت بالایی دارد که در مقابل آسیب های خارجی مقاومت زیادی داشته و به سادگی دچار آسیب نمی شود. این محصول در برابر پارگی و پوسیدگی مقاوم است و در برابر ضربه و فشار استحکام بالایی دارد.

 با قرار گیری طولانی مدت در برابر نور خورشید دچارآسیب نمی شود و می توان به سادگی این محصول را تا سال ها مورد استفاده قرار داد. البته لازم به ذکر است تحمل وزن ذکر شده در مورد این محصول مربوط به استفاده از آن در داخل آب می باشد. در خارج از آب از نشستن کودک بر روی این محصول جلوگیری کرده و هم چنین پس از راه اندازی برای جابه جایی، این محصول را بر روی زمین نکشید. در صورت نیاز به جابه جایی لازم است تا حتما محصول را به طور کامل از روی زمین بلند کنید. هم چنین اشیای تیز را به بدنه نزدیک نکنید. حلقه شنا بادی شفاف رنگ سبز 59260 محصولی بی نظیر با کیفیت بسیار بالا و هم چنین زیبا است که با قیمتی ارزان در سایت پول اینتکس به عنوان فروشگاه اینتکس در ایران قابل خریداری می باشد.

نوع تفریحی
 قطر 76 سانتی متر
 ارگونومی ساخت گرد
 وزن 0.2 کیلو گرم
 جنس بدنه وینیل
 رنگ بندی سبز
 پمپ خیر
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان بالای 8 سال
 قابل استفاده در استخر و دریا
طراحی فوق العاده زیبا
 اقلام همراه-

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...