حلقه شنا بادی صورتی 59262

59262

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
260,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

یکی از محصولات مقرون به صرفه و با قیمت بسیار مناسب موجود در سایت فروشگاهی پول اینتکس، حلقه شنا بادی صورتی 59262 است که با قیمتی فوق العاده ارزان و کیفیت ایده آل در اختیار شما قرار دارد. این محصول بی نظیر یک حلقه شنا بادی با قطر 91 سانتی متر می باشد که امکان استفاده به کودکان بالاتر از 9 سال را به شما می دهد. همه افراد حتی بزرگسالان نیز می توانند از شناور ماندن بر روی آب توسط این حلقه شنا لذت برده و یک روز با آرامش را بر روی آب تجربه کنند. این محصول بی نظیر دارای ظاهری ساده و جذاب است که به خوبی دور کمر قرار می گیرد و فرد می تواند با ایمنی کامل بر روی آب شناور بماند. بدنه این حلقه شنا به صورت یک دست به رنگ صورتی می باشد که جذابیت بالایی دارد و هم چنین براق بودن بدنه نیز به زیبایی آن افزوده است.

 این محصول بی نظیر بسیار آسان و در زمان کوتاهی راه اندازی می شود و می توانید به سادگی از آن در فضاهای گوناگون استفاده کنید. در مسافرت ها در دریاچه ها و آب های آرام به سادگی در زمانی کوتاه این حلقه شنا را راه اندازی کرده و از شناور ماندن بر روی آب در فضای باز لذت ببرید. کیفیت بدنه این حلقه شنا موجب شده است تا طول عمر بالایی داشته باشد و استحکام زیادی در برابر ضربه و فشار از خود نشان دهد. به همین جهت این محصول تحمل وزن بالایی نیز دارد که مربوط به استفاده از آن در داخل آب می شود. برای تهیه حلقه شنا بادی صورتی 59262 با قیمتی ارزان و کیفیت بسیار بالا به سایت پول اینتکس به عنوان نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس در ایران مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت نمایید.

نوع تفریحی
 قطر 91 سانتی متر
 ارگونومی ساخت گرد
 وزن 0.2 کیلو گرم
 جنس بدنه وینیل
 رنگ بندی صورتی
 پمپ خیر
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان بالای 9 سال
 قابل استفاده در استخر و دریا
طراحی فوق العاده زیبا
 اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...