حلقه شنا بادی طرح تایر اینتکس 56268

56268

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
20%
520,000
420,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی طرح تایر اینتکس 56268 از سری محصولات بادی جدید در سال 2020 شرکت اینتکس بوده است. این کالا در فصل های گرم تر سال دارای طرفداران بسیاری می باشد که البته ناگفته نماند این حلقه شنا بادی طرح تایر اینتکس از دیگر محصولات بادی روی آب بسیار پر فروش تر می باشد. شما عزیزان با خرید این محصول، تابستانی لذت بخش را در کنار خانواده خود تجربه خواهید کرد. قطر این محصول به گونه ای است که برای استفاده تمام سنین مناسب بوده و میتوان از داشتن آن نهایت لذت برد. همچنین این کالا برای آموزش شنا نیز مورد استفاده قرار میگیرد و البته علاوه بر این موارد موجب ایجاد تعادل افراد در محیط های آبی نیز خواهد شد، پس از این رو افرادی که این محصول را خریداری می کنند می توانند برای فرزندان خود محیطی ایمن و راحت ایجاد کنند.

 لازم به ذکر است همانطور که در تصاویر این کالا مشهود می باشد، بدنه این حلقه شنا بادی از طراحی بی نظیر و جدیدی بهره برده که مشابه با یک تایر ماشین است بنابراین اغلب برای پسر بچه ها جذابیت خاصی خواهد داشت. وزن این کالا بسیار سبک بوده و به همین علت برای استفاده توسط کودکان و یا نوجوانان هیچگونه مشکلی ایجاد نخواهد کرد و به راحتی سبب حرکت آنان خواهد شد. چنانچه شما عزیزان قصد خرید این حلقه شنا بادی طرح تایر اینتکس را دارید که از کیفیت بالایی نیز برخوردار می باشد، می توانید به راحتی و از طریق فروشگاه اینتکس و یا شماره تلفن های درج شده در سایت، محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید. 

نوع تفریحی
 قطر 114 سانتی متر
 نوع والف والف ایمن
 وزن 900 گرم
 جنس بدنه وینیل
 تعداد دستگیره -
 تحمل وزن -
 پمپ خیر 
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب سنین +9
دارای جعبه
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...