حلقه شنا بادی طرح دار کودک مدل 59266

59266

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
15%
270,000
230,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی طرح دار کودک مدل 59266 محصولی جدید و زیباست که با توجه به طرح و نقش خاصی که دارد باعث شده تا مشتریان بتوانند به بهترین شکل ممکن این محصول را در اختیار فرزند خود قرار دهند و کودک نیز با این محصول زیبا و جذاب به بازی و تفریح بپردازد. در همین رابطه باید اشاره داشته باشیم که از نظر طراحی این محصول ظاهری گرد را داراست که با رنگ آبی شکل گرفته و همین امر هم باعث شده تا یک رنگ خاص را شما در اختیار داشته باشید. علاوه بر این ها بخش های کناری این محصول به صورت سه بعدی طراحی گردیده که قطعا جزو موارد مهم طراحی و ساخت این محصول به شمار خواهد رفت. هم چنین وزن کم و راحتی در حمل و نقل این حلقه شنا هم از دیگر خصوصیات خوب این محصول به شمار خواهد رفت.

نکته مهم دیگر در رابطه با حلقه شنا بادی طرح دار کودک مدل 59266 بحث سنین مورد استفاده از این محصول است که کودکان بالای هشت سال با خیال راحت می توانند از این حلقه شنا استفاده کرده و لذت ببرند. این محصول با بدنه ای از جنس PVC و یا به عبارت دیگر وینیل طراحی و ارائه شده است که همین امر هم باعث شده تا مشتریان بدون نگرانی از بابت آسیب دیدن این محصول از آن استفاده کرده و لذت ببرند. در صورت آسیب دیدن این محصول نیز شما به سادگی می توانید اقدام به ترمیم و استفاده از این کالا کنید. با توجه به تمامی این توضیحات هم اکنون امکان خرید و ثبت سفارش این حلقه شنا بادی کودک از سایت فروشگاه پول اینتکس برای شما عزیزان فراهم خواهد بود.

 نوع تفریحی
 قطر 84 سانتی متر
 ارتفاع 76 سانتی متر
 وزن 300 گرم
 جنس بدنه وینیل 
 ضخامت بدنه 0.25 میلی متر
 پمپ 
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب سنین 3+
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...