حلقه شنا بادی طرح دونات شکلاتی بست وی

Bestway 36118

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی طرح دونات شکلاتی بست وی سازگار ترین محصولی است که می توان از وجود آن بهره مند شد و در محیط هایی که دارای آب های آرام می باشد از داشتن آن لذت برد. حلقه شنا بادی به جهت ایجاد تعادل بر روی سطح آب های آرام ساخته شده است که خود تعادل لازم را دارد و افراد را نیز بر روی خود با این وجود قرار می دهد. استفاده از این محصول به دلیل وجود تحمل وزن بالا آسان خواهد بود و افراد می توانند تا وزن 80 کیلوگرم بر روی آن قرار گیرند و به تفریحات خود رسیدگی می کنند. بدنه از جنس با کیفیت وینیل تشکیل شده است که می توان با خیالی آسوده آن را مورد استفاده قرار داد و از محصول بهره مند شد. بدنه ضد حساسیت و ضد تعریق می باشد تا بدون مشکل بتوان از آن استفاده کرد. همچنین دارای بدنه ای بدون پس دادن رنگ می باشد تا در این صورت در معرض تابش اشعه خورشید بتوان شاهد تغییر نکردن بدنه بود و بدون آسیب به بدنه از آن در طی سال های زیاد استفاده کرد.

 طراحی بدنه بی نقص و حرفه ای می باشد که به شکل دونات بوده و تمامی سلیقه ها را به خود جذب می کند. با وجود وزن سبک و قابلیت حمل آسان می توان محصول را در مسافرت و گردش با خود به همراه داشت و به راحتی مورد استفاده قرار داد. وجود دریچه ای به منظور اتصال به پمپ باد سبب شده است که کار راه اندازی محصول آسان شود و در کم ترین زمان بتوان محصول را برای بهره برداری آماده کرد. جمع آوری آن نیز در کم ترین زمان صورت می گیرد که با تخلیه باد بدنه از طریق همین دریچه انجام می شود و بدنه به صورت تاشو و کمجا برای جا به جایی آماده می شود. به منظور خرید آسان حلقه شنا بادی طرح دونات شکلاتی بست وی می توان به فروشگاه مرکزی اینتکس وارد شد و محصول را از دسته بندی مربوط به حلقه شنا بادی انتخاب کرد و نسبت به ثبت سفارش اقدام نمود.

نوع تفریحی
 قطر 107 سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 وزن 300 گرم
 جنس بدنه pvc وینیل
 ضخامت بدنه 0.25 میلی متر
تحمل وزن 80 کیلوگرم
پمپ باد-
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب سنین 12+
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...