حلقه شنا بادی طرح دونات صورتی بست وی

Bestway 36118

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی طرح دونات صورتی بست وی ساخته شده از بدنه ای با جنس وینیل می باشد که می تواند بدون ایجاد حساسیت و مشکل برای تمامی رده های سنی کاربرد داشته باشد. بدنه به اندازه ای ساخته شده است که برای افراد سنین 12 سال به بالا مناسب با شد و دارای تحمل وزن 80 کیلوگرمی می باشد تا افراد با این وزن بتوانند از داشتن حلقه شنا بادی لذت ببرند. این محصول دارای طراحی جذاب و زیبا می باشد که رنگبندی شاد دارد و می تواند برای افراد بهترین موقعیت را ایجاد کند. در این صورت کسانی که به دنبال یک محصول زیبا و خاص می باشند تا افراد را مشتاق به استفاده از وسایل تفریحی کند می توانند حلقه شنا بادی را مورد خریداری قرار دهند که دارای مزیت های زیاد می باشد و می توان از وجود آن بهره مند شد. 

حلقه شنا بادی به منظور ایجاد تعادل بر روی سطح آب ساخته شده است و تفریحات مهیج آبی را برای علاقه مندان رقم می زند با این وجود است که در تمامی تفریحات آبی افراد که در محیط آب های آرام می باشد مورد استفاده قرار می گیرد و می توان از آن بهره مند شد. محصول مورد نظر بدون پس دادن رنگ و بدون آسیب و خرابی در اختیار افراد قرار می گیرد ومی تواند برای آن ها مورد استفاده باشد و بدون رنگ پریدگی در زمان استفاده از آن در فضای باز می توان محصول را با خود در مکان های مختلف استفاده کرد و از داشتن آن لذت برد. داشتن حلقه شنا بادی مزیت های زیادی دارد و افراد می توانند با توجه به سلیقه خود در مسافرت و گردش آن را به همراه داشته باشند و از آن لذت ببرند. هر یک از کسانی که به دنبال خرید حلقه شنا بادی طرح دونات صورتی بست وی می باشند و به دنبال خرید محصول از مراکز معتبر هستند تنها می توانند از نمایندگی پول اینتکس محصول را سفارش دهند که تمامی محصولات بادی خود را در نهایت کیفیت ارائه می دارد.

نوع تفریحی
 قطر 107 سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 وزن 300 گرم
 جنس بدنه pvc وینیل
 ضخامت بدنه 0.25 میلی متر
تحمل وزن 80 کیلوگرم
پمپ باد-
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی ها مناسب سنین 12+
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...