حلقه شنا بادی طرح ستاره دار بنفش 59256

59256

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
240,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

یکی از بهترین لوازم تفریحات آبی، حلقه های شنا هستند که توسط این محصول می توانید ساعت ها بر روی آب به صورت شناور باقی مانده و از قرار گیری بر روی آب لذت ببرید. این محصولات تنوعی بالا دارد و در سایت پول اینتکس شاهد تنوع بسیار زیادی از حلقه های شنا هستیم. یکی از جدیدترین و زیباترین نمونه های حلقه شنا، حلقه شنا بادی طرح ستاره دار بنفش 59256 است که به سادگی از طریق این سایت قابل خریداری می باشد. این محصول زیبا و منحصر به فرد بدنه ای به صورت شفاف و به رنگ بنفش دارد که بر روی آن ستاره های ریز سفید قرار گرفته است که زیبایی منحصر به فردی به وجود می آورد. به همین جهت در اولین برخورد این محصول مورد توجه خریدار واقع می شود. این حلقه شنا دارای دو دستگیره در دو طرف می باشد که علاوه بر استفاده از این محصول به عنوان حلقه شنا، می توانید از آن به عنوان شناور بادی نیز استفاده کنید. 

به این ترتیب می توانید بر روی این حلقه شنا نشسته و از دو دستگیره جهت حفظ تعادل و جلوگیری از افتادن در داخل آب استفاده نمایید. با استفاده از این محصول می توانید به راحتی از شناور ماندن بر روی آب لذت ببرید. این حلقه شنا کیفیت بسیار بالایی دارد و با برخورداری از بدنه ای ضخیم، در برابر پارگی و ساییدگی مقاوم است. این محصول با قرار گیری در برابر نور خورشید و دماهای مختلف آب دچار آسیب نشده و می توان از آن به راحتی در هحلقه شنا بادی طرح ستاره دار بنفش 59256 محیطی استفاده کرد. حلقه شنا بادی ستاره دار شفاف رنگ بنفش intex 59256 با قیمتی ارزان و کیفیت بالا از طریق سایت پول اینتکس قابل خریداری است. برای سفارش محصول با وارد شدن به سایت پول اینتکس سفارش خود را ثبت کنید.

 نوع تفریحی
 قطر 91 سانتی متر
 رنگ بندی صورتی - بنفش - آبی
 وزن 400 گرم
 جنس بدنه وینیل
 تعداد دستگیره 2 عدد
 ساخت شرکت اینتکس
 پمپ - 
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هاقابلیت حفظ تعادل بر روی آب
دارای دستگیره
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...