حلقه شنا بادی نوجوان سبز رنگ 59258

59258

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
12%
260,000
230,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

اگر به دنبال تهیه محصولی جذاب و مقرون به صرفه برای تفریحات آبی کودک هستید که بتواند با ایمنی به بازی در آب های عمیق مانند دریاچه ها و استخر ها بپردازد، حلقه شنا بهترین گزینه است. جدیدترین محصول تولید شده توسط شرکت اینتکس حلقه شنا بادی نوجوان سبز رنگ 59258 می باشد که کودک می تواند بازه زمانی زیادی را از این محصول استفاده کند. زیرا ابعاد این محصول به گونه ای طراحی شده است که برای کودکان بالاتر از 8 سال مناسب بوده و تا سنین بزرگسالی با توجه به جثه و وزن فرد قابل استفاده می باشد. این محصول جدید دارای دو عدد دسته در دو طرف حلقه شنا است که کمک می کند تا فرد به راحتی تعادل خود را حفظ کند و هم چنین در زمان جابه جایی محصول نیز کاربرد دارد.

 از این حلقه شنا می توان به عنوان شناور روی آب نیز استفاده کرد و به جای قرار دادن حلقه در دور کمر، بر روی آن نشست و از دستگیره ها برای حفظ تعادل بهره برد. این حلقه شنا جدید به صورت تک رنگ طراحی شده است و به رنگ سبز می باشد. البته براق بودن بدنه نیز به جذابیت آن افزوده و محصولی زیبا پیش روی شما قرار دارد. علاوه بر مشخصات ظاهری، لازم به ذکر است که این محصول از کیفیت بی نظیر نیز بهره مند می باشد. بدنه این حلقه شنا از بهترین نوع پی وی سی ساخته شده و دارای انعطاف و ضخامت بالایی است. به همین جهت طول عمر زیادی دارد و تا سال های زیادی می توان از آن استفاده کرد. حلقه شنا بادی نوجوان سبز رنگ 59258 با قیمتی ارزان و کیفیت بی نظیر از طریق سایت فروشگاه اینتکس قابل خریداری می باشد.

نوع تفریحی
 قطر 76 سانتی متر
 ارگونومی ساخت گرد
 وزن 0.3 کیلو گرم
 جنس بدنه وینیل
 رنگ محصولسبز
 پمپ خیر
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان بالای 8 سال
 قابل استفاده در استخر و دریا
طراحی فوق العاده زیبا
 اقلام همراه-

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...