حلقه شنا بادی نوجوان صورتی رنگ 59258

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
12%
260,000
230,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

یکی دیگر از جدیدترین محصولات ارائه شده توسط شرکت اینتکس، حلقه شنا بادی نوجوان صورتی رنگ 59258 است که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این حلقه شنا جدید و جذاب برای استفاده کودکان بالاتر از 8 سال تا نوجوانان و بزرگسالان مناسب بوده و شما می توانید تا سال ها این محصول را مورد استفاده قرار دهید. زیرا این حلقه شنا از کیفیت بی نظیری برخوردار است و در صورت رعایت نکات نگه داری، طول عمر بالایی دارد. این محصول علاوه بر استفاده به صورت حلقه شنا که دور کمر کودک قرار می گیرد، به عنوان یک شناور بادی نیز قابل استفاده می باشد. بر روی بدنه این حلقه شنا دو عدد دستگیره سفید رنگ تعبیه شده است که می توان به جای قرار دادن حلقه در دور کمر، بر روی آن نشست و از این دسته ها برای حفظ تعال استفاده کرد. 

با این وجود دیگر نیازی به تهیه شناور بادی برای کودک ندارید. به واسطه برخورداری از وزن کم و ابعاد کوچک، این محصول را می توانید به راحتی در فضاهای گوناگون و محیط های باز به همراه خود ببرید و به سادگی و در زمانی کوتاه راه اندازی کنید تا کودک به بازی مشغول شود. این حلقه شنا از جنس پی وی سی تهیه شده است که مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار دارد. هم چنین این نوع از لوازم بادی، در برابر پارگی و ساییدگی مقاوم هستند و استحکام زیادی دارند. این محصول را می توانید به راحتی در برابر نور مستقیم خورشید نیز استفاده کنید. زیرا تابش مداوم نور خورشید موجب افت کیفیت بدنه نمی شود. حلقه شنا بادی نوجوان صورتی رنگ 59258 را می توانید با قیمتی ارزان و کیفیت بالا از طریق سایت پول اینتکس به عنوان فروشگاه محصولات اینتکس خریداری کنید.

نوع تفریحی
 قطر 76 سانتی متر
 ارگونومی ساخت گرد
 وزن 0.3 کیلو گرم
 جنس بدنه وینیل
 رنگ محصولسبز
 پمپ خیر
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان بالای 8 سال
 قابل استفاده در استخر و دریا
طراحی فوق العاده زیبا
 اقلام همراه-

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...