حلقه شنا بادی کودک اینتکس طرح کوآلا

intex 59266 Koala

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
240,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی کودک اینتکس طرح کوآلا یکی دیگر از زیباترین نمونه های حلقه شنا بادی کودک است که برای کودکان تولید شده و با طراحی اختصاصی توانسته رضایت خاطر خریداران را جلب کند. این محصول جذاب برای کودکان بالای هشت سال مناسب بوده و با طراحی زیبا و فانتزی، به شکل یک خرس کوالا توانسته مورد علاقه کودکان قرار بگیرد و حتی هدیه ای جذاب برای آن ها باشد. اغلب کودکان از بازی در داخل آب لذت برده و تمایل دارند به همراه والدین به استخر رفته و یا در آب های آرام به بازی بپردازند. با این وسیله کودک می تواند با ایمنی کامل بر روی آب به صورت شناور بماند و از بازی در داخل آب لذت ببرد.

حلقه شنا بادی کودک اینتکس طرح کوآلا

بدنه این محصول از نوعی وینیل با ضخامت استاندارد تهیه شده است که دارای انعطاف مناسبی نیز می باشد. به این ترتیب این محصول دارای کیفیت بالایی بوده و به سادگی دچار آسیب نخواهد شد و تا سال ها قابل استفاده است. بدنه این محصول در برابر ضربه و فشار مقاومت خوبی داشته و با قرار گیری در برابر آفتاب مستقیم نیز دچار پوسیدگی و پارگی نخواهد شد. این محصول وزن کمی دارد و به همین دلیل امکان حمل و جابه جایی آسان را به کودک می دهد. با قرار گیری دور بدن کودک، در فعالیت او اختلال ایجاد نکرده و بسیار سبک است. این نوع از بدنه ضد حساسیت بوده و برای پوست های حساس کودکان نیز مناسب می باشد. محصول فوق طول عمر بالایی دارد و از نوع درجه یک است.

برای خرید حلقه شنا بادی کودک اینتکس طرح کوآلا با ارزان ترین قیمت با مراجعه به سایت پول اینتکس و ثبت سفارش، این محصول را درب منزل دریافت نمایید.

نوع تفریحی
 طول 81 سانتی متر
 عرض 76 سانتی متر
 وزن 263 گرم
 جنس بدنه وینیل
 دستگیره ندارد
 ساخت شرکت اینتکس
 رده سنی بالای 8 سال 
 تحمل وزن 40 کیلوگرم
 سایر ویژگی ها قابلیت حفظ تعادل بر روی آب
 اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...