حلقه شنا بادی کودک اینتکس مدل خرس تنبل 59220

intex 59220 Sloth

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
250,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی کودک اینتکس مدل خرس تنبل 59220 محصولی جدید و منحصر به فرد است که به تازگی توسط سایت پول اینتکس عرضه شده است. این حلقه شنا بادی از نوع شکاف دار بوده که در قسمت پشت محصول شکافی قرار دارد تا حلقه شنا به راحتی دور بدن کودک قرار بگیرد. این محصول به شکل یک خرس تنبل طراحی شده است که ظاهری فانتزی دارد و کودک به آن جذب شده و به استفاده از این حلقه شنا بادی تمایل نشان می دهد. شما با استفاده از این محصول می توانید به راحتی کودک خود را در استخر و تفریحات آبی به همراه خود ببرید و در کنار هم از بازی در داخل آب لذت ببرید.

حلقه شنا بادی کودک اینتکس طرح تنبل

این محصول دارای مقاومت بی نظیری در برابر ضربه و فشار است و به راحتی می توان آن را در هر محیطی به همراه خود برد. بدنه این حلقه شنا بادی از پی وی سی ساخته شده است که مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار دارد و به سادگی دچار آسیب نمی شود. این نوع از بدنه با برخورداری از کیفیت بالا، در برابر عواملی مانند پارگی و پوسیدگی نیز مقاوم می باشد و با قرار گیری در آفتاب مستقیم تغییر رنگ نمی دهد. برای حفظ کیفیت این محصول لازم است تا از نزدیک کردن اشیای تیز به بدنه خودداری کنید و مانع از پریدن و نشستن کودکان بر روی حلقه شنا بادی در خارج از آب شوید. هم چنین باید از کشیدن این محصول بر روی زمین خودداری کرده و پس از راه اندازی محصول را به طور کامل از روی زمین بلند کنید و سپس در داخل آب قرار دهید.

برای خرید حلقه شنا بادی کودک اینتکس مدل خرس تنبل 59220 با ارزان ترین قیمت با سایت پول اینتکس مراجعه کرده و این محصول را سفارش دهید.

نوع تفریحی
 طول 58 سانتی متر
 عرض 55 سانتی متر
 ضخامت بدنه 0.20 میلی متر
 جنس بدنه وینیل
 وزن 172 گرم
 سازنده اینتکس
 پمپ ندارد
 رده سنی 3 تا 6 سال
 سایر ویژگی ها راه اندازی ساده و آسان
 دارای ساختار شکاف دار
 مناسب حفظ تعادل در استخر
 اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...