حلقه شنا بادی کودک اینتکس مدل زنبور عسل 59220

intex 59220 Bumble Bee

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
250,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی کودک اینتکس مدل زنبور عسل 59220 یکی دیگر از زیباترین نمونه های حلقه شنا بادی کودک است که در اولین نگاه توجه کودک را جلب کرده و به وسیله مورد علاقه او تبدیل خواهد شد. این حلقه شنا زیبا و جذاب به شکل یک زنبور عسل طراحی شده است که فانتزی و چشم نواز بوده و برای استفاده کودک ایده آل می باشد. به طوری که با دیدن آن کودک به استفاده تمایل نشان داده و نیازی نیست او را برای استفاده از این حلقه شنا بادی مجاب کنید.

حلقه شنا بادی کودک طرح زنبور عسل

این محصول از جنس پی وی سی تهیه شده است که دارای مقاومت زیادی در بدنه می باشد و طول عمر زیادی دارد. با استفاده از این حلقه شنا بادی می توانید به راحتی کودک را در تفریحات آبی به همراه خود برده تا در کنار شما از بازی در داخل آب لذت ببرد. این محصول به راحتی توسط یک پمپ باد راه اندازی شده و با برخورداری از ابعاد استاندارد، به خوبی دور بدن کودک قرار می گیرد تا فضایی راحت و ایمن برای بازی در داخل آب را ایجاد کند. وزن پایین این محصول موجب می شود تا کودک خسته نشده و به راحتی بتوان آن را حمل و جابه جا کرد. این محصول با برخورداری از کیفیت بالا، با قرار گیری در برابر نور خورشید دچار پارگی و پوسیدگی نشده و تغییر رنگ نمی دهد. این محصول را می توانید به راحتی در مسافرت ها به همراه خود ببرید تا کودک بتواند در آب های آرام نیز در کنار شما به بازی بپردازد.

برای خرید حلقه شنا بادی کودک اینتکس مدل زنبور عسل 59220 با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت با مراجعه به سایت پول اینتکس و ثبت سفارش، این محصول را درب منزل دریافت نمایید. 

نوع تفریحی
 طول 58 سانتی متر
 عرض 55 سانتی متر
 ضخامت بدنه 0.20 میلی متر
 جنس بدنه وینیل
 وزن 172 گرم
 سازنده اینتکس
 پمپ ندارد
 رده سنی 3 تا 6 سال
 سایر ویژگی ها راه اندازی ساده و آسان
 دارای ساختار شکاف دار
 مناسب حفظ تعادل در استخر
 اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...