حلقه شنا بادی کودک جدید مدل آناناس 59241mf

Intex 59241mf

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
24%
170,000
130,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی کودک جدید مدل آناناس 59241mf بسیار جذاب بوده و یکی از منحصربفردترین محصولات سال های اخیر است که برای گروه سنی کودکان ساخته شده است. بر روی بدنه این محصول طرح هایی از آناناس های رنگارنگ وجود دارد که از رنگ های شاد و متنوع تشکیل شده است. به این ترتیب می توان این محصول بی نظیر را با قیمتی مناسب خریداری کرد و برای کودکان استفاده کرد. کودکان این محصول را دوست دارند و از آن در محیط های آبی استفاده می کنند. محیط هایی مانند استخر محلی برای بهره مندی از حلقه شنای بادی مناسب است که برای ایجاد ایمنی و راحتی برای کودکان استفاده می شود.
بنابراین زمانی که به مکان های دیدنی و تفریحی می روید می توانید حلقه شنا بادی کودک جدید مدل آناناس 59241mf را همراه خود ببرید و فضایی هیجان انگیز و منحصر به فرد را برای فرزندان خود ایجاد کنید. حلقه شنای بادی کودک وزن سبکی دارد و به راحتی جابجا می شود. همچنین راه اندازی آن ساده ترین است و افراد می توانند بدون هیچ مشکلی این کار را انجام دهند. اگر شما هم قصد خرید حلقه شنا بادی کودک جدید مدل آناناس 59241mf را برای کودک خود دارید می توانید از طریق این لینک محصول را به سبد خرید خود اضافه کنید و به صورت حضوری یا تلفنی به فروشگاه ایران اینتکس مراجعه کنید.

نوع تفریحی
 قطر 61 سانتی متر
 ارتفاع 13 سانتی متر
 وزن 200 گرم
 جنس بدنه PVC شفاف
 تحمل وزن 30 کیلوگرم
 پمپ-
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب سنین بالای 3 سال
 قابل استفاده در استخر ها
 اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...