حلقه شنا بادی کودک جدید مدل ماهی 59241mf

Intex 59241mf

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
24%
170,000
130,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی کودک جدید مدل ماهی 59241mf پرطرفدارترین محصول اینتکس است که برای گروه سنی کودکان ساخته شده است. این محصول را می توان به راحتی خریداری کرد و برای کودکان استفاده کرد. تنوع ایجاد شده در این محصول می تواند رضایت مخاطب را جلب کند و در نتیجه فروش آن تا حد زیادی افزایش یابد. بدنه حلقه شنا بادی از وینیل ساخته شده است که بادوام و مستحکم بوده و سالیان سال قابل استفاده است. بدنه غیر قابل نفوذ است و در محیط های آبی بدون ورود آب و رطوبت به بدن قابل استفاده است.
بنابراین بهترین نمونه از محصولات مورد استفاده کودکان است که به صورت شناور و معلق روی سطح آب قرار می گیرد. افراد می توانند از این محصول به عنوان محصولی برای داشتن تعادل در سطح آب و جلوگیری از افتادن کودکان در آب استفاده کنند. به همین دلیل مزایای زیادی دارد که استفاده از آن را آسان کرده و کارایی را افزایش می دهد. به همین دلیل است که افراد زیادی این محصول را می خرند و آن را دوست دارند. برای خرید حلقه شنا بادی کودک جدید مدل ماهی 59241mf می توانید به فروشگاه ایران اینتکس مراجعه حضوری یا تلفنی داشته باشید و یا از طریق همین صفحه به صورت آنلاین این محصول را سفارش دهید.

نوع تفریحی
 قطر 61 سانتی متر
 ارتفاع 13 سانتی متر
 وزن 200 گرم
 جنس بدنه PVC شفاف
 تحمل وزن 30 کیلوگرم
 پمپ-
نوع پمپ-
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب سنین بالای 3 سال
 قابل استفاده در استخر ها
 اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...