حلقه شنا بادی کودک جدید مدل هاوایی 59241mf

Intex 59241mf

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
24%
170,000
130,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی کودک جدید مدل هاوایی 59241mf یکی از سری محصولات جذاب اینتکس می باشد که با طراحی منحصر به فرد در اختیار افراد قرار گرفته و منحصر به فرد ترین وسیله بازی را تشکیل داده است. این حلقه شنا قادر است زیبایی زیادی داشته باشد که از نظر کودکان مهم تلقی می شود. این گروه سنی اغلب به سمت داشتن اقلامی که با رنگ‌های جذاب ساخته شده‌اند و تمایل به خرید آن‌ها دارند، کشیده می‌شوند. در نتیجه این حلقه شنای بادی قادر است آنها را راضی کند و می توانید آن را خریداری کنید. حلقه شنا بادی کودک جدید مدل هاوایی 59241mf دارای ترکیبی از بهترین مواد اولیه است که بدنه منحصر به فرد آن را تشکیل می دهد.
طرح های قرار داده شده بر روی محصول به صورت بستنی و نوشیدنی مورد نیاز در فصل تابستان می باشد. این طرح ها چاپ و فیکس شده اند و تغییر نمی کنند و کم رنگ نمی شوند. بنابراین با خرید حلقه شنا می توانید آن را برای عمر طولانی خریداری کنید و از داشتن آن لذت ببرید. ظاهر محصول مخاطبان خود را جذب می کند و می تواند جزو پرفروش ترین محصولات مورد استفاده کودکان باشد. اگر شما هم قصد خرید حلقه شنا بادی کودک جدید مدل هاوایی 59241mf را دارید می توانید به صورت حضوری یا آنلاین به فروشگاه ایران اینتکس مراجعه کرده و یا با استفاده از شماره های درج شده در سایت محصول را با بهترین قیمت و کیفیت را تهیه نمایید و درب خانه در سراسر ایران دریافت کنید.

نوع تفریحی
 قطر 61 سانتی متر
 ارتفاع 13 سانتی متر
 وزن 200 گرم
 جنس بدنه PVC شفاف
 تحمل وزن 30 کیلوگرم
 پمپ-
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب سنین بالای 3 سال
 قابل استفاده در استخر ها
 اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...