حلقه شنا بادی کودک طرح فلامینگو 59220

59220

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
260,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی کودک طرح فلامینگو 59220 از جدیدترین و جذاب ترین نمونه های حلقه شنا بادی کودک است که به تازگی توسط شرکت اینتکس عرضه شده و توسط سایت پول اینتکس به فروش می رسد. این محصول برخلاف محصولات دیگر بدنه ای خاص دارد که در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت. این حلقه شنا محصولی منحصر به فرد است که طراحی زیبایی دارد. در قسمت جلویی این حلقه شنا سر و گردن فلامینگو قرار دارد که متصل به بدنه اصلی است و کودک برای حفظ تعادل خود می تواند از آن گرفته تا مانع افتادن خود به داخل آب شود. این محصول بر خلاف دیگر نمونه های حلقه شنا، در قسمت پشتی دارای یک شکاف است که موجب می شود حتی کودکان بزرگتر نیز بتوانند از این حلقه شنا استفاده کنند. پس در صورتی که دور کمر کودک بزرگتر از حلقه شنا بود، حلقه شنا به راحتی بازتر می شود و کودک خواهد توانست بر روی آب شناور باقی بماند. 

فقط لازم است تا در زمان استفاده به تحمل وزن شناور بر روی آب نیز توجه نمایید. این محصول را می توانید به راحتی در فضاهای گوناگون از جمله دریاچه ها و استخر های روباز استفاده کنید. زیرا بدنه ای ضخیم داشته و از استحکام بالایی در برابر نور خورشید برخوردار است. هم چنین این محصول به سادگی دچار آسیب نشده و در برابر ضربه و فشار مقاومت نشان می دهد. حلقه شنا بادی کودک طرح فلامینگو 59220 رنگ زیبا و جذابی دارد که بی شک مورد پسند اغلب کودکان قرار می گیرد و هدیه ای جذاب برای آن ها به شمار می رود. حلقه شنا بادی کودک طرح فلامینگو 59220 با قیمتی ارزان از طریق سایت پول اینتکس به عنوان فروشگاه محصولات اینتکس در ایران قابل خریداری است. هم چنین جهت مشاوره خرید می توانید با شماره های موجود در این سایت تماس بگیرید.

نوع تفریحی
 طول 62 سانتی متر
 عرض 57 سانتی متر
 ارتفاع 21 سانتی متر
 جنس بدنه pvc دو لایه
 وزن 200 گرم
 سازنده اینتکس
 پمپ----
 نوع پمپ-----
 سایر ویژگی هامناسب کودکان 3 الی 6 سال
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...