حلقه شنا بادی کودک طرح یونیکورن 58221

Intex 58221

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
295,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی کودک طرح یونیکورن 58221 مدلی جذاب و زیبا برای کودکان و متشکل از بدنه ای با عروسک بادی می باشد. ساختار بدن شبیه به بدن اسب شاخدار طراحی شده است تا افراد بتوانند به آرامش و راحتی درون آن دست یابند. این محصول زیبایی زیادی دارد و یکی از محصولات منحصر به فرد محسوب می شود. بنابراین کسانی که به دنبال یک وسیله بادی مهیج و زیبا برای فرزندان خود هستند می توانند این حلقه شنا بادی را خریداری کنند. وجود عروسک بادی که در واقع سر اسب تک شاخ است به نوبه خود به محصول منحصر به فرد آن بخشیده و باعث شده تا علاقه مندان با رضایت کامل از محصول استفاده کنند.
حلقه شنا بادی کودک طرح یونیکورن 58221 نیز متنوع و جذاب بوده و از ترکیب بهترین رنگ ها تشکیل شده است. بنابراین می توان گفت که به راحتی مورد پسند کودکان قرار می گیرد. با توجه به استفاده از ترکیب رنگ فانتزی که مطابق با سلیقه دخترانه ساخته شده است، می توان این انگشتر بادی را برای گروه دخترانه در نظر گرفت و خریداری کرد. برای داشتن این حلقه شنای بادی بچه گانه با بالاترین کیفیت و همچنین با طول عمر بالا فقط می توانید با مراجعه به فروشگاه اینتکس در ایران حلقه شنای بادی بچه گانه مدل یونیکورن اصل اینتکس را تهیه کنید.

نوع تفریحی
 طول 71 سانتی متر
 عرض 56 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس بدنه pvc دو لایه
 وزن 200 گرم
 سازنده اینتکس
 پمپ----
 نوع پمپ-----
 سایر ویژگی هامناسب کودکان 3 الی 6 سال
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...