حلقه شنا بادی کودک کیتی مدل 56210

56210

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
400,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

از تفریحات مورد علاقه کودکان می توان به بازی های آبی اشاره کرد که بی شک مورد پسند تمامی کودکان بوده و از بازی کردن در آب لذت می برند. یکی از لوازم این تفریحات، حلقه های شنا هستند. حلقه شنا بادی کودک کیتی مدل 56210 محصولی بی نظیر برای دختران می باشد که با ابعاد استاندارد و بسیار کاربردی توانسته مورد علاقه کودکان واقع شود. این محصول بی نظیر و جذاب از بدنه ای ساده برخوردار می باشد و به صورت یک حلقه است. کودک در میان این حلقه قرار می گیرد و دست های او به خوبی تعادل کودک را حفظ خواهند کرد. توسط این حلقه شنا کودک می تواند با امنیت کامل بر روی آب شناور بماند. طرح روی این حلقه شنا شخصیت محبوب کیتی است که تمامی دختران به آن علاقه داشته و یک طراحی بی نظیر برای کودکان دختر می باشد.

 این حلقه شنا را می توانید به راحتی در محیط هایی مانند آب های آرام و دریاچه ها و استخر ها به همراه خود ببرید تا کودک بتواند از بازی در آب نهایت لذت را ببرد. حلقه شنا بادی کودک کیتی مدل 56210 از درجه کیفی بالایی برخوردار می باشد و به همین جهت طول عمر بالایی دارد. بدنه این حلقه شنا از جنس پی وی سی است که استحکام بالایی در برابر ضربه و فشار داشته و در مقابل نور مستقیم خورشید مقاوم می باشد. تنها کافی است تا از برخورد اشیای تیز با بدنه جلوگیری کنید و در بیرون از آب مانع از نشستن کودک بر روی حلقه بادی شوید. برای تهیه حلقه شنا بادی کودک کیتی مدل 56210 با قیمتی ارزان پس از مراجعه به سایت فروشگاه اینتکس این محصول را سفارش دهید تا در زمانی کوتاه درب منزل دریافت نمایید.

 نوع تفریحی
 قطر 61 سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 وزن 100 گرم
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 تعداد دستگیره -
 پمپ 
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 دارای طراحی بسیار زیبا
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...