حلقه شنا بادی کودک 59266

59266

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
260,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا بادی کودک 59266 یکی از باکیفیت ترین انواع حلقه شنا بادی فانتزی با طول عمر بالا برای کودکان بوده که به دلیل بدنه شاد و متفاوت و در عین حال قیمت مقرون به صرفه ای که داشته توانسته در زمانی کوتاه به فروش قابل قبولی دست یابد. طرح های ارائه کننده این محصول به صورت حیوانات کارتنی می باشد که رنگ های شاد و ملایم را تشکیل داده است. به همین خاطر است که می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن این محصول اقدام کرد و آن را برای به کار گیری در داخل محیط های آبی مد نظر قرار داد. کودکان می توانند به وسیله این محصول موقعیت خوبی در داخل آب ها داشته باشند و همچنین به راحتی در داخل این فضا ایمنی لازم را داشته باشند. از این رو می توان گفت که بهترین گزینه محسوب می شود.

فروش حلقه شنا بادی کودک Intex 59266 | اینتکس

به دلیل داشتن طرح های متنوع افراد می توانند با سلیقه خود بهترین گزینه را انتخاب کنند و به خرید آن اقدام نمایند. حلقه شنا بادی کودک 59266 از بدنه ای با کیفیت تشکیل شده است که می تواند دارای طول عمر بالا باشد. از این رو کسانی که به سمت داشتن این محصول جذب می شوند می توانند از داشتن آن در طی سال های زیاد بهره مند باشند. لذت قرار گیری درمحیط های آبی برای کودکان وجود دارد که با استفاده از این حلقه شنا ایمنی و امنیت آن ها نیز برقرار خواهد شد. از این رو می توان آن را خریداری کرد. با در نظر گرفتن موارد یاد شده اگر قصد خرید حلقه شنا بادی کودک 59266 را دارید می توانید به صورت اینترنتی و یا حضوری به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل وب سایت استفاده نمایید.

حلقه شنا بادی کودک Intex 59266 ارزان | فروشگاه اینتکس

طول 84 سانتی متر
 عرض 76 سانتی متر
 وزن 220 گرم
 نوع بسته بندی تمام رنگی
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت بدنه 0.20 میلی متر
 پمپ  -
نوع پمپ  -
 شرکت سازنده اینتکس 
 سایر ویژگی ها مناسب سنین 3 الی 6 سال
 قابل استفاده در استخر ها
 اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...