حلقه شنا زیر بغل نوزاد اینتایم آبی

intime yt225 Blue

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
350,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا زیر بغل نوزاد اینتایم آبی محصولی جدید و منحصر به فرد است که به تازگی توسط شرکت بزرگ اینتایم تولید شده و برای استفاده نوزادان مناسب می باشد. طراحی این حلقه شنا کاملا متناسب با ارگونومی بدن نوزادان بوده و توسط آن نوزاد می تواند با ایمنی کامل بر سطح آب شناور بماند. این حلقه شنا با دارا بودن ابعادی استاندارد، امکان استفاده آسان را برای شما فراهم کرده و نوزاد در داخل آن اذیت نخواهد شد. این حلقه شنا به راحتی دور بدن نوزاد قرار می گیرد و محصولی ویژه و مناسب برای نوزادان به شمار می رود.

حلقه شنا بادی نوزاد اینتایم

این محصول دارای کیفیت ایده آل و مناسب است. بدنه این محصول از نوعی وینیل با ضخامت استاندارد و مناسب ساخته شده است و در قسمت درزها نیز از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. به همین دلیل دارای طول عمر بالایی بوده و به سادگی دچار آسیب نمی شود. بدنه این محصول در برابر ضربه و فشار مقاومت زیادی دارد و در برابر پارگی و پوسیدگی نیز از استحکام بالایی برخوردار می باشد. این محصول را می توانید به راحتی در محیط هایی مناسب استفاده نمایید و از بازی با نوزادان در داخل آب لذت ببرید. اغلب نوزادان از بازی در آب آرامش می گیرند و به آن علاقه نشان می دهند. با استفاده از این محصول خواهید توانست با ایمنی کامل و با خاطر آسوده نوزاد را به داخل آب ببرید. این محصول ضد حساسیت است و برای نوزادان مناسب می باشد.

برای خرید حلقه شنا زیر بغل نوزاد اینتایم آبی با ارزان ترین قیمت به سایت پول اینتکس مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت نمایید تا محصول را درب منزل دریافت کنید.

نوع تفریحی
 طول 42 سانتی متر
عرض36 سانتی متر
قطر داخلی 16.8 سانتی متر
 جنس بدنه وینیل
 تحمل وزن 25 کیلوگرم
 پمپ-
نوع پمپ-
 رده سنی زیر 3 سال
 سایر ویژگی ها قابل استفاده در استخرها
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...