حلقه شنا زیر بغل نوزاد اینتایم سبز

intime yt225 Green

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
350,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا زیر بغل نوزاد اینتایم سبز محصولی مناسب برای استفاده نوزادان است که توسط شرکت بزرگ اینتایم تولید و عرضه شده است. این محصول در سایت تخصصی پول اینتکس با ارزان ترین قیمت به فروش می رسد و محصولی ایده آل و تخصصی برای نوزادان می باشد. شما توسط این محصول می توانید با خاطر آسوده نوزاد را به داخل آب ببرید و از ایمنی او اطمینان حاصل کنید. این محصول به رنگ سبز زیبایی تولید شده است که توجه نوزاد را جلب کرده و بسیار جذاب می باشد.

حلقه شنا نوزاد زیربغلی اینتایم

این محصول بدنه ای ضد حساسیت دارد که برای پوست های حساس نوزادان ایجاد مشکل نخواهد کرد. محصول فوق از پی وی سی تهیه شده است که با ضخامت استاندارد، مناسب برای استفاده نوزادان بوده و دارای مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار می باشد. این محصول با استحکام بالا در برابر پارگی و پوسیدگی، به خوبی طول عمر زیادی داشته و می توان آن را به مدت طولانی مورد استفاده قرار داد. در قسمت درزهای این محصول نیز کاملا صیقلی بوده و مشکی برای بدن حساس کودکان ایجاد نمی کند. این محصول را می توانید به راحتی در مسافرت نیز به همراه خود ببرید. زیرا وزن بسیار کمی دارد و به راحتی قالب حمل و جابه جایی است. ابعاد این محصول نیز در حالت بسته بندی بسیار کوچک می باشد و در فضای کوچکی جای می گیرد. این محصول به راحتی و در زمانی بسیار کوتاه راه اندازی شده و توسط یک پمپ باد می توانید آن را باد بزنید. 

برای خرید حلقه شنا زیر بغل نوزاد اینتایم سبز با ارزان ترین قیمت و کیفیت بسیار بالا و طول عمر زیاد با مراجعه به سایت پول اینتکس، سفارش خود را ثبت نمایید.

نوع تفریحی
 طول 42 سانتی متر
عرض36 سانتی متر
قطر داخلی 16.8 سانتی متر
 جنس بدنه وینیل
 تحمل وزن 25 کیلوگرم
 پمپ-
نوع پمپ-
 رده سنی زیر 3 سال
 سایر ویژگی ها قابل استفاده در استخرها
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...