حلقه شنا زیر بغل نوزاد اینتایم صورتی

car bed b81

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
350,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا زیر بغل نوزاد اینتایم صورتی محصولی جذاب و ویژه است که برای استفاده نوزادان طراحی شده و با بدنه ای خاص و ویژگی های منحصر به فرد، بهترین گزینه برای استفاده نوزادان جهت شناور ماندن بر روی آب است. این حلقه شنا ساخت شرکت بزرگ اینتایم می باشد که دارای طراحی متناسب با ارگونومی بدن نوزاد می باشد و برای استفاده نوزادان ایده آل است. با استفاده از این حلقه شنا خواهید توانست در تفریحات آبی کودک را به همراه خود ببرید و از بازی با نوزاد بر روی آب لذت ببرید.

حلقه شنا زیربغلی نوزاد اینتایم

این محصول کیفیت بالایی داشته و مقاومت زیادی در برابر آسیب دارد. بدنه این حلقه شنا از بهترین نوع وینیل بوده که ضخامت استاندارد دارد و به سادگی دچار پارگی و پوسیدگی نخواهد شد. محصول فوق در برابر نور خورشید نیز مقاوم است و با قرار گیری در برابر آفتاب، دچار تغییر رنگ و پوسیدگی نمی شود. این محصول با برخورداری از کیفیت بالا، طول عمر زیادی دارد و به راحتی می توان آن را مورد استفاده قرار داد. طراحی این محصول نیز به گونه ای است که به خوبی در زیربغل نوزاد قرار می گیرد و به همین دلیل محیطی عالی برای استفاده نوزاد ایجاد می کند و بدون وارد شدن آسیب به بدن نوزاد، می تواند با ایمنی کامل بر روی آب قرار بگیرد. این محصول ضد حساسیت است و برای پوست حساس نوزادان ایجاد مشکل نخواهد کرد. هم چنین این محصول به رنگ زیبای صورتی می باشد که توجه کودک را جلب کرده و برای او بسیار جذاب است.

برای خرید حلقه شنا زیر بغل نوزاد اینتایم صورتی با ارزان ترین قیمت به سایت پول اینتکس مراجعه کنید. 

نوع تفریحی
 طول 42 سانتی متر
عرض36 سانتی متر
قطر داخلی 16.8 سانتی متر
 جنس بدنه وینیل
 تحمل وزن 25 کیلوگرم
 پمپ-
نوع پمپ-
 رده سنی زیر 3 سال
 سایر ویژگی ها قابل استفاده در استخرها
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...