حلقه شنا زیر بغل کودک اینتایم آبی

intime yt-225L Blue

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
370,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا زیر بغل کودک اینتایم آبی محصولی جدید و جذاب است که به تازگی توسط سایت پول اینتکس عرضه شده و در گروه محصولات این فروشگاه قرار دارد. این حلقه شنا کودک دارای طراحی خاصی بوده و توسط شرکت بزرگ اینتایم تولید شده است. محصول فوق با برخورداری از طراحی حرفه ای و کاربردی، برای استفاده در فضاهای گوناگون مناسب می باشد و ویژگی هایی ایده آل دارد که افراد را به خرید ترغیب می کند. 

حلقه شنا کودک زیربغل اینتایم

بدنه این محصول از نوعی وینیل با ضخامت استاندارد تولید شده است که مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار دارد و دارای مقاومت بالایی می باشد. این محصول به سادگی دچار آسیب نشده و می توان به صورت طولانی مدت آن را مورد استفاده قرار داد. این نوع از بدنه با قرار گیری در برابر نور خورشید نیز دچار تغییر رنگ نخواهد شد و در برابر پارگی و پوسیدگی مقاومت خوبی دارد. این محصول از ارگونومی خاصی برخوردار است که ایمنی کودک را با ضریب بالایی بر روی آب تأمین می کند و می توان به راحتی از آن استفاده نمود. این محصول ضد حساسیت است و برای پوست های حساس کودکان نیز ایجاد مشکل نخواهد کرد. وزن کم این حلقه شنا موجب می شود تا فضایی راحت و ایده آل برای کودک ایجاد شده و کودک بتواند به راحتی توسط آن حرکت کند و اذیت نشود. حمل و جابه جایی این محصول نیز بسیار ساده است و به دلیل برخورداری از ابعاد کوچک و وزن کم، به راحتی می توان آن را به همراه خود برد. 

حلقه شنا زیر بغل کودک اینتایم آبی با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت به همراه طراحی حرفه ای و ایمنی بالا از طریق سایت پول اینتکس قابل خریداری است.

نوع تفریحی
 طول 45 سانتی متر
عرض 38 سانتی متر
قطر داخلی 18 سانتی متر
 جنس بدنه وینیل
 تحمل وزن 25 کیلوگرم
 پمپ-
نوع پمپ-
 رده سنی زیر 3 سال
 سایر ویژگی ها قابل استفاده در استخرها
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...