حلقه شنا زیر بغل کودک اینتایم سبز

intime yt-225L Green

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
370,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا زیر بغل کودک اینتایم سبز محصولی جذاب با قابلیت های بالا است که برای استفاده کودکان بر روی آب طراحی شده است. این محصول برای استفاده کودک بوده و به شما این امکان را می دهد تا بتوانید کودک را در تفریحات آبی به همراه خود برده تا کودک نیز از بازی در داخل آب در کنار شما لذت ببرد. این حلقه شنا توسط شرکت اینتایم تولید شده است و دارای طراحی ویژه ای می باشد که بالاترین ایمنی را برای کودک ایجاد می کند. به این ترتیب با خاطر آسوده می توانید از این محصول استفاده کنید و کودک نیز از شناور ماندن بر روی آب لذت ببرد.

حلقه شنا کودک اینتایم سبز

این محصول ابعاد کوچکی دارد و بسیار سبک می باشد. به همین جهت حمل و جابه جایی آن آسان بوده و می توانید در مسافرت ها نیز آن را به همراه خود ببرید. محصول فوق به راحتی و در زمانی کوتاه راه اندازی و آماده استفاده خواهد شد و پس از استفاده نیز به سادگی تخلیه می شود تا مجدد به حالت قبل بازگردد. این محصول با دارا بودن ابعادی استاندارد و مناسب، برای کودکان ایده آل است و به راحتی دور بدن کودک قرار خواهد گرفت. محصول فوق ضد حساسیت نیز می باشد و برای پوست های حساس کودکان ایجاد مشکل نمی کند. این حلقه شنا بادی به رنگ سبز براق تولید شده است که جذابیت بالایی برای کودکان دارد. هم چنین بدنه این محصول مقاومت زیادی در برابر آسیب داشته و طول عمر بالایی دارد. 

برای خرید حلقه شنا زیر بغل کودک اینتایم سبز با ارزان ترین قیمت با طراحی تخصصی و کیفیت ایده آل با مراجعه به سایت پول اینتکس سفارش خود را ثبت کنید. هم چنین می توانید با شماره های موجود در سایت پول اینتکس تماس بگیرید.

نوع تفریحی
 طول 45 سانتی متر
عرض38 سانتی متر
قطر داخلی 18 سانتی متر
 جنس بدنه وینیل
 تحمل وزن 25 کیلوگرم
 پمپ-
نوع پمپ-
 رده سنی زیر 3 سال
 سایر ویژگی ها قابل استفاده در استخرها
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...