حلقه شنا زیر بغل کودک اینتایم صورتی

intime yt-225L Pink

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
370,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حلقه شنا زیر بغل کودک اینتایم صورتی محصولی ویژه و با ابعادی استاندارد است که برای استفاده کودکان با سنین کمتر تولید شده است. این حلقه شنا با برخورداری از کیفیت بسیار بالا، برای استفاده کودکان مناسب بوده و طول عمر زیادی دارد. بدنه این محصول از وینیل تولید شده است که دارای مقاومت بالایی در برابر خراش و پوسیدگی می باشد. این حلقه در برابر آسیب های وارده تا حد زیادی مقاومت داشته و می توان آن را به راحتی مورد استفاده قرار داد. کیفیت بالای این محصول موجب می شود طول عمر بالایی داشته باشد و بتوان تا مدت ها بدون افت کیفیت از آن استفاده کرد. 

حلقه شنا کودک زیربغلی اینتایم صورتی

این حلقه شنا دارای طراحی خاصی بوده و ابعادی استاندارد و کاملا تخصصی دارد. به این ترتیب برای استفاده کودکان مناسب می باشد و به راحتی در زیربغل کودک قرار می گیرد و کودک می تواند به سادگی از آن استفاده نماید. با استفاده از این حلقه شنا به راحتی خواهید توانست در تفریحات آبی، کودکان را نیز به همراه خود داشته باشید. این محصول با برخورداری از جنس عالی، ضد حساسیت است و برای پوست های حساس کودکان ایجاد مشکل نخواهد کرد. کودک با استفاده از این محصول از شناور ماندن بر روی آب لذت برده و لحظات خوبی را تجربه خواهد کرد. این حلقه شنا به رنگ صورتی و به صورت شفاف تولید شده است که زیبایی بی نظیری دارد.

برای خرید حلقه شنا زیر بغل کودک اینتایم صورتی با ارزان ترین قیمت به سایت پول اینتکس به عنوان نمایندگی مرکزی محصولات اینتکس مراجعه کنید و این محصول را سفارش دهید. برای خرید حضوری این محصول نیز با شماره های موجود در سایت پول اینتکس تماس بگیرید.

نوع تفریحی
 طول 45 سانتی متر
عرض 38 سانتی متر
قطر داخلی 18 سانتی متر
 جنس بدنه وینیل
 تحمل وزن 25 کیلوگرم
 پمپ-
نوع پمپ-
 رده سنی زیر 3 سال
 سایر ویژگی ها قابل استفاده در استخرها
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...