درپوش استخر ایزی ست 305 اینتکس 28021

intex 28021

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,100,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

درپوش استخر ایزی ست 305 اینتکس 28021 یکی از مهم ترین لوازم جانبی می باشد که برای استخر ایزی ست گرد مورد استفاده قرار می گیرد و تنها برای آن دسته از استخر هایی کاربرد دارد که دارای قطر 305 می باشند. بدنه برزنتی و مقاوم این محصول سبب جلوگیری از ورود گرد و خاک و شاخه و برگ و بسیاری از موارد به داخل بدنه می شود و در نتیجه می تواند سبب تشکیل موقعیت دلخواه را بدهد. به طوری که در زمان نیاز تنها لازم باشد درپوش باز شود و مجدد محیط برای استفاده مهیا باشد. چرا که آب مورد استفاده افراد در داخل استخر پیش ساخته باید عاری از عوامل آلودگی و کثیفی بوده باشد که با وجود درپوش این موارد به داخل آن ورود نمی کند و در واقع سبب ایجاد یک مانع محکم و مقاوم بر سر چنین مواردی می شود.

درپوش استخر ایزی ست 305 اینتکس

با این وجود است که درپوش را می توان با خیالی آسوده و به راحت ترین روش بر روی بدنه قرار داد و سطح آن را پوشاند و در نهایت در زمان نیاز از ان استفاده کرد و یا آن را از روی بدنه برداشت. این درپوش کمی از قطر 305 بزرگ تر است تا قرار گیری بر روی بدنه استخر پیش ساخته آسان تر شود و در نهایت بتوان به راحتی آن را قرار داد و یا برداشت. در هر حالت وجود یک رویه ضخیم و غیر قابل نفوذ برای استفاده دائمی از استخر ایزی ست لازم و ضروری است و امکان استفاده از آن در هر موقعیت را می دهد. در این صورت کسانی که دارای استخر ایزی ست با این اندازه می باشند می توانند خرید درپوش را نیز انجام دهند تا با نصب دائمی محصول در زمان استفاده نداشتن از آن درپوش را قرار دهند تا در زمان نیاز به تفریحات آبی آب داخل بدنه تمیز باقی بماند و دچار مشکل و یا نیاز داشتن به تعویض آب نشوند. خرید درپوش استخر ایزی ست 305 اینتکس 28021 به راحتی از فروشگاه پول اینتکس انجام می شود و با کیفیت بالا ارائه می گردد.

خرید درپوش استخر ایزی ست قطر 305

 نوعگرد
جنسPVC چند لایه برزنتی
طول285 سانتی متر
عرض30 سانتی متر
وزن2.5 کیلوگرم
ابعاد بسته بندی23 در 25 در 10 سانتی متر
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگی هامناسب استفاده برای استخرهای متوسط ایزی ست
قابلیت تا شدن در چند سطح
اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...