درپوش استخر بادی سایز 305*183 اینتکس 58412

intex 58412

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
700,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

درپوش استخر بادی سایز 305*183 اینتکس 58412 یکی از انواع لوازم جانبی اینتکس است که در سایت تخصصی پول اینتکس به فروش می رسد. این محصول درپوش استخر بادی بوده که با ویژگی های بی نظیر خود توانسته دارندگان استخر هایا بادی را مجاب به خرید کند و به فروش بالایی برسد. این نوع از درپوش برای استخر بادی مستطیلی اینتکس با سایز 183*305 استفاده می شود و دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد.

درپوش استخر بادی

در استخر های بادی اینتکس با سایز های بزرگ، تمیز نگه داشتن آب یکی از مسائل مهم محسوب می شود. زیرا تعویض زود هنگام آب استخر با توجه به حجم بالای آب، به صرفه نبوده و نیازمند صرف وقت و هزینه زیادی است. با توجه به این نکات استفاده از درپوش مناسب برای استخر بادی، مانع از کثیف شدن آب شده و در ساعات بلا استفاده بودن استخر بادی، از ورود آلودگی های بزرگ به داخل آب استخر جلوگیری می کند. با این وجود شما می توانید با خاطر آسوده استخر بادی را در حیاط ویلا و یا باغ قرار دهید و با استفاده از این درپوش، مانع از ورود آلودگی ها به داخل آب شوید. این محصول به راحتی جمع شده و در یک بسته بندی کوچک جای می گیرد. به علاوه قرار گیری این درپوش در مقابل آفتاب مستقیم، موجب پوسیدگی و افت کیفیت آن نخواهد شد. این محصول انعطاف بالایی دارد که از خشک شدن و پارگی آن جلوگیری می کند. 

برای خرید درپوش استخر بادی سایز 305*183 اینتکس 58412 با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت به صورت کاملا اورجینال ساخته شده توسط شرکت اینتکس، به سایت تخصصی پول اینتکس مراجعه کرده و این محصول را سفارش دهید.

نوعدرپوش
جنسPVC چند لایه برزنتی
طول305 سانتی متر
عرض183 سانتی متر
وزن2.133 کیلوگرم
مناسب استخر بادیسایز 305 در 183
سایز 262 در 175
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگی هاقابلیت تا شدن در چند سطح
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...