درپوش استخر فریمی اینتکس سایز 450*220

intex 28039

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,750,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

درپوش استخر فریمی اینتکس سایز 450*220 یکی از محصولات کاربردی است. در صورت داشتن استخر های فریمی که اغلب حجم آب زیادی را نیاز دارند، خواهید دید که نمی توان به سادگی آب استخر را تعویض کرده و جایگزین نمود. در این گونه موارد لازم است تا به فکر راه حلی برای تمیز نگه داشتن آب استخر باشید. استفاده از روش های مرسوم مانند پمپ تصفیه و ... می تواند کمک کننده باشد، اما در خصوص آلودگی های بزرگ مانند پر پرندگان و برگ درختان، می توانید از افتادن آن ها به داخل آب جلوگیری کنید. با استفاده از یک درپوش استخر، می توانید به راحتی آب استخر فریمی خود را در طول زمان عدم استفاده، تمیز نگه دارید تا نیازی به جمع آوری آلودگی ها از سطح استخر نداشته باشید.

درپوش استخر فریمی اینتکس سایز 450*220

این درپوش استخر از بهترین نوع پی وی سی چند لایه برزنتی تهیه شده است که دارای ضخامت بسیار بالایی می باشد. این محصول با برخورداری از کیفیت بسیار بالا، طول عمر زیادی دارد و به راحتی می توان آن را سال ها مورد استفاده قرار داد. در زمان استفاده نیز به راحتی بر روی استخر فریمی قرار می گیرد و سطح استخر را به طور کامل پوشش می دهد. در هنگام استفاده از استخر فریمی نیز می توانید به راحتی این محصول را از سطح استخر فریمی جمع کرده و تا کنید تا فضای کمی را اشغال کرده و در فضای کوچکی جای بگیرد. این محصول با کیفیت بالا، در برابر آفتاب مستقیم مقاوم است و به راحتی می توان آن را در فضای باز بر روی استخر قرار داد.

برای خرید درپوش استخر فریمی اینتکس سایز 450*220 با ارزان ترین قیمت پس از مراجعه به سایت پول اینتکس و ثبت سفارش، این محصول را درب منزل دریافت کنید.

نوعدرپوش
جنسPVC چند لایه برزنتی
طول450 سانتی متر
عرض220 سانتی متر
وزن2.5 کیلوگرم
ابعاد بسته بندی31×27×10.5 سانتی متر
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگی هامناسب استخر فریمی 450 در 220
قابلیت تا شدن در چند سطح
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...