درپوش استخر فریمی گرد قطر 366 اینتکس 28031

intex 28031

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,550,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

درپوش استخر فریمی گرد قطر 366 اینتکس 28031 محصولی ویژه برای استخر های پیش ساخته است که از ورود انواع زباله ها و آلودگی های بزرگ به داخل استخر جلوگیری می کند. استخر های پیش ساخته حجم قابل توجهی آب دارند و به همین جهت تعویض آب آن ها به طور زود هنگام کار درست و عاقلانه ای به نظر نمی رسد. انواع لوازم و محصولات برای پاکسازی و تمیز کردن آب استخر از آلودگی وجود دارند که افراد با تهیه آن ها می توانند محیط استخر را تمیز نگه داشته و نیازی به تعویض آب استخر نداشته باشند. یکی از این لوازم انواع درپوش های استخر هستند.

درپوش استخر فریمی قطر 366 اینتکس

درپوش استخر فریمی گرد قطر 366 اینتکس 28031 یکی از این محصولات است که به راحتی بر روی استخر قطر 366 قرار می گیرد و از ورود شاخ و برگ درختان، پر پرندگان و ... و سایر زباله های بزرگ به داخل استخر جلوگیری می کند. به این ترتیب در هنگام عدم استفاده از استخر فریمی، می توانید به راحتی روی آن را بپوشانید تا از ورود انواع آلودگی بر سطح آب جلوگیری شود. هم چنین در زمان استفاده نیز به راحتی این درپوش جمع شده و می توان از استخر استفاده کرد. درپوش فوق از بهترین نوع پی وی سی برزنتی تهیه شده است که ساخت شرکت اینتکس بوده و دارای دوام و طول عمر بالایی می باشد. این محصول در برابر آفتاب مستقیم دچار پوسیدگی نشده و تغییر رنگ نمی دهد. شما در تمامی فصول سال می توانید از این درپوش بهره مند شوید.

برای خرید درپوش استخر فریمی گرد قطر 366 اینتکس 28031 با ارزان ترین قیمت با مراجعه به سایت پول اینتکس، سفارش خود را ثبت کنید و این محصول را درب منزل دریافت نمایید. هم چنین می توانید با شماره های ما در تماس باشید.

 نوعدرپوش
جنسPVC چند لایه برزنتی
قطر366 سانتی متر
ارتفاع25 سانتی متر
وزن2.5 کیلوگرم
ابعاد بسته بندی30.5 در 27 در 10.5 سانتی متر
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگی هامناسب استفاده برای استخر فریمی 366
قابلیت تا شدن در چند سطح
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...