درپوش استخر پیش ساخته فریمی سایز 2.6 در 1.6

intex 28036

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,200,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

درپوش استخر پیش ساخته فریمی سایز 2.6 در 1.6 یکی از محصولات به ظاهر ساده اما بسیار کاربردی ارائه شده توسط شرکت اینتکس است که نقش به سزایی در حفظ پاکیزگی و کیفیت آب استخر های پیش ساخته دارد و با ویژگی های بی نظیر و کیفیت عالی توانسته به یکی از محصولات همراه استخر پیش ساخته تبدیل شود. این محصول درپوش مناسبی برای استخر های پیش ساخته است که موجب می شود تا زباله ها و برگ درختان و یا پر پرندگان و ... در زمان عدم استفاده از استخر، به داخل آب استخر نفوذ نکرده و استخر پاکیزه بماند. 

درپوش استخر فریمی اینتکس

این محصول دارای طولی برابر با 260 سانتی متر و عرض 160 سانتی متر می باشد که مناسب برای استخر های فریمی با این سایز بوده به راحتی قابل استفاده است. با توجه به این سایز استخر های فریمی حجم بالایی از آب را در داخل خود جای می دهند و با توجه به کمبود آب و زحمت بالای تعویض آب استخر، تعویض زود هنگام آب استخر های فریمی منطقی به نظر نمی رسد. با استفاده از یک درپوش می توان تا حد زیادی از پاکیزگی آب استخر محافظت کرد و مانع از کثیف شدن آب استخر شد. این درپوش از کیفیت بسیار بالایی بهره مند است که به راحتی می توانید آن را تا سال ها استفاده نمایید. این محصول در برابر نور خورشید دچار پوسیدگی نشده و استحکام خود را حفظ می کند. شما می توانید این درپوش را به سادگی بر روی استخر فریمی قرار داده و در صورت نیاز به استفاده از استخر، درپوش را از روی استخر جدا کنید.

برای خرید درپوش استخر پیش ساخته فریمی سایز 2.6 در 1.6 با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت به سایت پول اینتکس مراجعه کرده و این محصول را به سادگی سفارش دهید.

نوعدرپوش
جنسPVC چند لایه برزنتی
طول260 سانتی متر
عرض160 سانتی متر
وزن1.52 کیلوگرم
ابعاد بسته بندی27×23×8 سانتی متر
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگی هامناسب استخر فریمی 260 در160
قابلیت تا شدن در چند سطح
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...