درپوش استخر پیش ساخته 4 در 2 برزنتی 28037

intex 28037

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,200,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

درپوش استخر پیش ساخته 4 در 2 برزنتی 28037 سازگار و مقاوم تشکیل شده از لایه های محکم برزنتی که توانسته قابلیت غیر قابل نفوذ بودن را ایجاد کند و در نهایت می تواند مانع از ورود آلودگی و گرد و خاک به داخل بدنه شود. از این رو همواره آب داخل استخر پیش ساخته تمیز باقی می ماند و برای استفاده در هر زمان آماده می باشد. کسانی که در باغ و ویلا نسبت به نصب استخر پیش ساخته اقدام می کنند می بایست خرید درپوش را نیز انجام دهند تا در فضای باز سبب مانع شدن در برابر عوامل آلودگی شوند. در غیر این صورت با هر بار استفاده از فضای آبی باید مجدد برای بار بعدی نسبت به تعویض آب داخل استخر اقدام نمایند تا دچار مشکل و بیماری نشوند. در نتیجه برترین نمونه از محصولاتی است که باید نسبت به خرید آن برای استخر های پیش ساخته که دارای ساختار مستطیلی می باشد اقدام کرد و محصول را مجهز به این امکانات نیز نمود.

درپوش استخر پیش ساخته 4 در 2 برزنتی

لوازم جانبی سبب شده است که افراد در زمان استفاده از این محصول راحتی زیادی را به دست آورند و دچار مشکل نشوند. از این رو خرید درپوش لازم و ضروری است که با کیفیت بالا و جنس بدنه ضخیم و مقاوم توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند و سبب بهره مندی طولانی مدت آن ها شود. درپوش استخر پیش ساخته بزرگ تر از سایر 4 در 2 می باشد تا به راحتی نصب و قرار گیری شود و همچنین در زمان نیاز نیز از روی بدنه جدا شده و جمع آوری گردد. با جمع اوری درپوش ساختاری با ابعاد کوچک ایجاد می شود که فضای کمی را اشغال می کند و می تواند به همراه افراد در مسافرت و گردش نیز قرار گیرد. از این رو به همراه داشتن درپوش و یا حتی نگهداری از آن مشکل نمی باشد و جای کمی را اشغال خواهد کرد. برای خرید درپوش استخر پیش ساخته 4 در 2 برزنتی 28037 به فروشگاه مرکزی اینتکس مراجعه کنید.

خرید درپوش استخر پیش ساخته 4 متری

نوعدرپوش
جنسPVC چند لایه برزنتی
طول400 سانتی متر
عرض200 سانتی متر
وزن2.5 کیلوگرم
ابعاد بسته بندی22×25×13 سانتی متر
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگی هامناسب استخر فریمی 4 در 2
قابلیت تا شدن در چند سطح
اقلام همراه-


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...