سایبان استخر پیش ساخته اینتکس 28054

intex 28054

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,400,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

سایبان استخر پیش ساخته اینتکس 28054 محصولی ویژه برای استفاده در انواع استخر های فریمی و پیش ساخته اینتکس است که با ارزان ترین قیمت در سایت پول اینتکس به فروش می رسد. این سایبان بادی حالتی تاشو دارد و به همین دلیل برای استفاده در اغلب استخر های پیش ساخته اینتکس مناسب می باشد. استخر های پیش ساخته و فریمی عموما در هوای آزاد و در حیاط ویلا و باغ راه اندازی شده و در زمان استفاده از این محصولات در طول روز، همواره در معرض آفتاب سوختگی خواهید بود. شما با تهیه یک سایبان استخر می توانید پوست خود را از سوختگی محافظت کرده و فضایی راحت و ایده آل برای انواع تفریحات آبی ایجاد کنید.

سایبان استخر پیش ساخته اینتکس

از ویژگی های ایده آل این سایبان بادی قابلیت تنظیم ارتفاع و تنظیم عرض این محصول است که به شما امکان استفاده در اغلب استخر های پیش ساخته و فریمی را می دهد. این محصول به صورت منحنی ساخته شده است و دارای اسکلت مقاوم و سازه هایی محکم می باشد که به سادگی دچار آسیب نخواهد شد. رویه این سایبان بادی نیز مقاومت زیادی داشته و به سادگی دچار آسیب نخواهد شد و در برابر پارگی و پوسیدگی استحکام زیادی دارد. به همین جهت در زمان استفاده در نور مستقیم خورشید، به کیفیت آن آسیبی وارد نمی شود. این محصول قابلیت استفاده در آب و هوای بارانی را داشته و می توانید به راحتی از این محصول در آب و هوای بارانی نیز استفاده کنید.

برای خرید سایبان استخر پیش ساخته اینتکس 28054 با ارزان ترین قیمت و به صورت کاملا اورجینال به سایت پول اینتکس مراجعه کرده و این محصول را به راحتی سفارش دهید.

 نوعسایبان
 طول 180 سانتی متر
 عرض قابل تنظیم
 ارتفاع قابل تنظیم
 برند اینتکس
 وزن 4.6 کیلوگرم 
کاربردقابل استفاده برای استخر های پیش ساخته و فریمی اینتکس
سایر ویژگی ها جنس بدنه برزنتی
جنس سازه ها آلومینیومی
تاشو و حمل آسان
 مقاوم در برابر اشعه UPF +50، UV
قابل استفاده در آب و هوای بارانی و آفتابی
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...