سایبان قایق بادی اینتکس 68600

intex 68600

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,700,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

سایبان قایق بادی اینتکس 68600 یکی از محصولات کاربردی و عالی است که با ارزان ترین قیمت در سایت پول اینتکس به فروش می رسد. این سایبان قایق بادی توسط شرکت اینتکس عرضه شده و دارای ابعادی استاندارد می باشد. هم چنین وزن این محصول بسیار سبک بوده و به راحتی قابل حمل و جابه جایی است. شما به راحتی می توانید این محصول ویژه را به همراه قایق بادی خود در مسافرت و گردش ها به همراه ببرید و از گشت و گذار بر روی دریاچه ها و رودخانه لذت ببرید.

سایبان قایق بادی اینتکس

توسط این سایبان قایق بادی شما در آفتاب مستقیم می توانید به راحتی قایق سواری کنید بدون اینکه نگران سوختن پوست خود باشید. این سایبان قایق بادی شما را از اشعه های مضر آفتاب در امان نگه می دارد و امکان قایق سواری راحت تر را برای شما فراهم می کند. این سایبان برای استفاده در شرایط بارانی نیز مناسب می باشد. به این ترتیب شما می توانید در هر شرایطی با استفاده از این سایبان، از قایق سواری لذت ببرید. این محصول وزن بسیار کمی دارد و به همین دلیل حمل و جابه جایی آن بسیار آسان می باشد. محصول فوق برای استفاده در اغلب قایق های بادی اینتکس کاربرد دارد و برای قایق های بادی اکسکروشن 4 و 5، مارینر 3 و 4، سی هاوک 3 و 4 و چلنجر 3 و 4 استفاده می شود. پس در صورت داشتن این قایق ها می توانید سایبان را به راحتی خریداری کرده و استفاده کنید.

برای تهیه سایبان قایق بادی اینتکس 68600 با ارزان ترین قیمت به سایت پول اینتکس مراجعه کرده و این محصول را با ارزان ترین قیمت درب منزل دریافت نمایید. هم چنین می توانید برای مشاوره خرید با شماره های ما در تماس باشید.

 نوعسایبان
 طول 160 سانتی متر
 عرض 124 سانتی متر
 ارتفاع 124 سانتی متر
 برند اینتکس
 وزن 2.32 کیلوگرم 
کاربردقابل استفاده برای قایق های:
اکسکروشن 4 و 5
مارینر 3 و 4
سی هاوک 3 و 4
چلنجر 3 و 4
سایر ویژگی ها تاشو و حمل آسان
 دارای محافظ UV
قابل استفاده در آب و هوای بارانی و آفتابی
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...