سرسره بادی کودک سایز بزرگ اینتکس 56167

intex 56167

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,700,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

سرسره بادی کودک سایز بزرگ اینتکس 56167 یکی از محصولات ویژه کودکان است که به تازگی روانه بازار شده و در سایت تخصصی پول اینتکس به فروش می رسد. این محصول با طراحی جذاب و هیجان انگیز خود و برخورداری از ظاهری حرفه ای توانسته محبوبیت بالایی را در میان کودکان پیدا کند به طوری که برای بازی های کودکان ایده آل بوده و کودک از بازی با این محصول خسته نشده و به یکی از جذاب ترین اسباب بازی های کودک تبدیل خواهد شد. 

سرسره بادی کودک اینتکس

این سرسره بادی دارای طول زیادی است که با داشتن دیواره ای کوتاه، پر از آب شده و کودک به راحتی بر روی آن سُر می خورد. هم چنین محصول دارای دو عدد تشک بادی مخصوص کودک نیز می باشد که کودک بر روی آن دراز کشیده و به راحتی از این محصول استفاده خواهد کرد. طراحی جذاب در کنار بهره مندی از رنگ های زیبا و هیجان انگیز در ظاهر این محصول، موجب شده است تا این محصول مورد علاقه کودکان باشد. این محصول دارای کیفیت بدنه بسیار بالایی می باشد به طوری که قرار گیری آن در برابر آفتاب، موجب افت کیفیت بدنه نشده و می توان به راحتی از آن تا سال ها استفاده کرد. این محصول برای بازی های گروهی کودکان نیز مناسب است و با استحکام بالا و مقاومت مناسب در برابر ضربه و فشار به سادگی دچار آسیب نخواهد شد. البته لازم است تا از نزدیک کردن اشیای تیز به بدنه خودداری کنید. 

برای خرید سرسره بادی کودک سایز بزرگ اینتکس 56167 با ارزان ترین قیمت به سایت پول اینتکس مراجعه کرده و این محصول را سفارش دهید. هم چنین می توانید به صورت حضوری اقدام به خرید سرسره بادی کودک نمایید.

 نوع خانگی ، تفریحی
 طول 561 سانتی متر
 عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع 99 سانتی متر
 ضخامت بدنه 0.40 میلی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم مات
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
سنین مورد استفاده بالای 6 سال
 وزن 12.5 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب کودکان
 دارای شیب بالا
 دارای دو تشک مخصوص سرسره
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...