فین شنای حرفه ای سایز 40 تا 42 آبی 27023

bestway 27023 blue

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
950,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

فین شنای حرفه ای سایز 40 تا 42 آبی 27023 محصولی ویژه و جذاب برای غواصی حرفه ای است که سعی شده تا تمامی مشکلات محصولات قدیمی تر در طراحی آن اصلاح شود و بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید. از ویژگی های این محصول برخورداری از طراحی مناسب برای پا است. این محصول متناسب با ارگونومی پا طراحی شده است که موجب می شود تا در زمان استفاده هیچ فشاری به پا ها وارد نشود و در انگشتان نیز دچار مشکل نشوید. این محصول برای استفاده در اعماق آب مناسب می باشد و افراد علاقه مند به غواصی می توانند با خاطر آسوده نسبت به تهیه این محصول اقدام کرده و از غواصی با آن لذت ببرند.

فین شنای حرفه ای بست وی آبی

این محصول با طراحی منحصر به فرد موجب می شود تا سرعت شنا در اعماق آب بیش تر شده و با سرعت بیشتری به سطح آب برسید. برخورداری از وزن بسیار پایین از دیگر ویژگی های این محصول است. این محصول وزن کمی داشته که به راحتی می توان آن را استفاده کرد و در اثر استفاده طولانی نیز فشاری به پاها وارد نمی کند. وزن کم این محصول برای استفاده طولانی مناسب بوده و فرد را خسته نخواهد کرد. این محصول توسط شرکت بزرگ بست وی طراحی و تولید شده است که محصولاتی با کیفیت بالا و طراحی ایده آل تولید می کند. به همین دلیل این محصول توانسته به فروش بالایی برسد. محصول فوق از بهترین کیفیت برخوردار است و تا سال ها قابل استفاده می باشد. این محصول به سادگی دچار آسیب نشده و برای استفاده طولانی مدت مناسب می باشد.

برای خرید فین شنای حرفه ای سایز 40 تا 42 آبی 27023 با ارزان ترین قیمت به سایت پول اینتکس مراجعه کرده و این محصول را خریداری نمایید.

نوع غواصی
 جنس بدنه پلیمر
 رنگ محصول آبی
 مناسب سنینبزرگسال
 وزن946 گرم
 سایز 40 تا 42
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی هاضد حساسیت
وزن سبک و پرتابل
کیفیت بدنه عالی
ایده آل برای آب گرم
طراحی OCT
طراحی زاویه دار برای حداکثر راندمان ضربه
ایجاد حداکثر حرکت رو به جلو (بالابر) با تلاش کمتر
در مقایسه با فین های قدیمی فشار کمتری بر عضلات پا ایجاد می کند
خستگی غواص را کاهش می دهد
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...