فین شنای حرفه ای سایز 40 تا 42 زرد 27023

bestway 27023 yellow

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,350,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

فین شنای حرفه ای سایز 40 تا 42 زرد 27023 محصولی بی نظیر با طراحی حرفه ای و مناسب است که با ارزان ترین قیمت در سایت پول اینتکس به عنوان مرجع تخصصی فروش محصولات شنا به فروش می رسد. این محصول برای افراد علاقه مند به غواصی حرفه ای طراحی شده و با برخورداری از ویژگی های ایده آل توانسته در مدت کوتاهی فروش بالایی را از آن خود کند. افراد علاقه مند به غواصی لازم است تا از تجهیزات به روز و حرفه ای استفاده کنند تا بتوانند به راحتی شنا کرده و در داخل آب دچار مشکل نشوند. یکی از این لوازم مورد نیاز به جهت شنا، فین شنا می باشد. این محصول در مقایسه با دیگر نمونه های قدیمی تر، دارای مشخصات ویژه ای است و توانسته رضایت خریداران را جلب کند.

فین شنای حرفه ای بست وی

این محصول برای استفاده افراد با سایز پای 40 تا 42 مناسب بوده و در هنگام خرید لازم است تا سایز پای خود را در نظر بگیرید تا دچار مشکل نشوید. این محصول با توجه به ارگونومی پا طراحی شده است تا در زمان استفاده هیچ فشاری به پا و انگشتان وارد نشود و پاهای شما اذیت نشود. این محصول با دارا بودن وزن بسیار کم، امکان استفاده به صورت طولانی مدت را به شما می دهد و می توانید به راحتی از آن استفاده نمایید. در صورتی که محصولات قدیمی تر، وزن بیش تری داشته و در استفاده طولانی مدت فرد را به شدت خسته می کند. این محصول از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و تا سال ها قابلیت استفاده داشته و به سادگی دچار آسیب نخواهد شد.

فین شنای حرفه ای سایز 40 تا 42 زرد 27023 با ارزان ترین قیمت از طریق سایت پول اینتکس قابل خریداری است.

نوع غواصی
 جنس بدنه پلیمر
 رنگ محصول زرد
 مناسب سنینبزرگسال
 وزن946 گرم
 سایز 40 تا 42
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی هاضد حساسیت
وزن سبک و پرتابل
کیفیت بدنه عالی
ایده آل برای آب گرم
طراحی OCT
طراحی زاویه دار برای حداکثر راندمان ضربه
ایجاد حداکثر حرکت رو به جلو (بالابر) با تلاش کمتر
در مقایسه با فین های قدیمی فشار کمتری بر عضلات پا ایجاد می کند
خستگی غواص را کاهش می دهد
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...