فین شنای حرفه ای سایز 40 تا 42 سفید 27023

intex 27023 white

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
950,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

فین شنای حرفه ای سایز 40 تا 42 سفید 27023 محصولی جذاب و ویژه است که برای غواصی در اعماق آب مناسب بوده و تمامی ویژگی های بی نظیر برای یک فین شنای حرفه ای را در اختیار شا قرار می دهد. غواصی حرفه ای در اعماق آب نیازمند تجهیزات به روز و جدید بوده و شما می توانید انواع این تجهیزات را با ارزان ترین قیمت از طریق سایت پول اینتکس تهیه کنید. این محصول ویژه و جذاب برای استفاده آسان طراحی شده است و نسبت به محصولات قدیمی تر، دارای کیفیت بالاتری بوده و ویژگی های برتری دارد.

فین شنای حرفه ای اینتکس

این محصول وزن بسیار سبکی دارد که به راحتی می توان از آن استفاده کرد. محصولات قدیمی تر با داشتن وزن بیشتر در هنگام شنا، فرد را خسته کرده و فشار زیادی به پاها وارد می کردند. اما این محصول با برخورداری از وزن کم، امکان استفاده طولانی را بدون خستگی در اختیار شما قرار می دهد. محصول فوق دارای طراحی متناسب با ارگونومی پا می باشد که هیچ فشاری به انگشتان و پا وارد نکرده و می توانید به راحتی با آن شنا کنید. این محصول طراحی مناسبی دارد که سرعت غواصی و شنا را بیش تر می کند و به همین دلیل بهترین گزینه برای افراد می باشد. در زمان خرید لازم است تا به سایز محصول نیز توجه شود و متناسب با سایز پا خرید خود را انجام دهید. هم چنین این محصول از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد که به سادگی دچار آسیب نشده و تا سال ها قابل استفاده است.

فین شنای حرفه ای سایز 40 تا 42 سفید 27023 با ارزان ترین قیمت در سایت پول اینتکس قابل خریداری است. برای تهیه حضوری این محصول نیز با شماره های موجود در سایت پول اینتکس تماس بگیرید.

نوع غواصی
 جنس بدنه پلیمر
 رنگ محصول سفید
 مناسب سنینبزرگسال
 وزن946 گرم
 سایز 40 تا 42
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی هاضد حساسیت
وزن سبک و پرتابل
کیفیت بدنه عالی
ایده آل برای آب گرم
طراحی OCT
طراحی زاویه دار برای حداکثر راندمان ضربه
ایجاد حداکثر حرکت رو به جلو (بالابر) با تلاش کمتر
در مقایسه با فین های قدیمی فشار کمتری بر عضلات پا ایجاد می کند
خستگی غواص را کاهش می دهد
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...