فین شنای حرفه ای سایز 40 تا 42 قرمز 27023

bestway 27023 red

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
950,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

فین شنای حرفه ای سایز 40 تا 42 قرمز 27023 محصولی بی نظیر از کمپانی بزرگ بست وی است که با طراحی حرفه ای و منحصر به فرد خود توانسته رضایت خاطر خریداران را جلب کند. این محصول ویژه دارای مشخصات ایده آلی است که نسبت به محصولات قدیمی تر دارای کیفیت بالاتری بوده و به همین جهت محبوبیت بالایی در میان افراد علاقه مند به غواصی دارد. فین شنای حرفه ای برای غواصی در اعماق آب طراحی شده است و به شما امکان استفاده طولانی مدت را می دهد. این محصول از بهترین نوع پلیمر ضد حساسیت ساخته شده است و بهترین گزینه برای شنا و غواصی می باشد.

فین شنای بزرگسال بست وی قرمز

طراحی این محصول به گونه ای است که در مقایسه با دیگر نمونه ها از سرعت بالاتری در غواصی برخوردار بوده و بدون وارد شدن فشاری زیادی به پاها در کوتاه ترین زمان به سطح آب خواهید رسید. به این ترتیب می توانید به راحتی و به صورت طولانی مدت از این محصول بهره مند شوید و از شنا در اعماق آب لذت ببرید. این محصول وزن بسیار کمی دارد و در مقایسه با دیگر نمونه ها، بسیار سبک است. به همین جهت در زمان استفاده پاها خسته نشده و می توانید به راحتی از آن استفاده نمایید. این محصول دارای طراحی متناسب با ارگونومی پا بوده و در زمان استفاده، هیچ فشاری به انگشتان وارد نمی شود و احساس راحتی خواهید کرد. این محصول دارای رنگ جذاب و بسیار زیبایی است که مورد توجه افراد قرار گرفته و عالی می باشد.

برای خرید فین شنای حرفه ای سایز 40 تا 42 قرمز 27023 با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت با مراجعه به سایت پول اینتکس سفارش خود را ثبت کنید و این محصول را درب منزل دریافت نمایید.

نوع غواصی
 جنس بدنه پلیمر
 رنگ محصول قرمز
 مناسب سنینبزرگسال
 وزن946 گرم
 سایز 40 تا 42
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی هاضد حساسیت
وزن سبک و پرتابل
کیفیت بدنه عالی
ایده آل برای آب گرم
طراحی OCT
طراحی زاویه دار برای حداکثر راندمان ضربه
ایجاد حداکثر حرکت رو به جلو (بالابر) با تلاش کمتر
در مقایسه با فین های قدیمی فشار کمتری بر عضلات پا ایجاد می کند
خستگی غواص را کاهش می دهد
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...