پارو آلومینیومی قایق بادی کایاک اینتکس 69627

intex 69627

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,395,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پارو آلومینیومی قایق بادی کایاک اینتکس 69627 محصولی مناسب برای قایق های بادی کایاک اینتکس است که دارای طراحی حرفه ای و استانداردی بوده و با ارزان ترین قیمت در سایت پول اینتکس به فروش می رسد. این محصول دارای دسته آلومینیومی می باشد که مقاومت زیادی در برابر فشاری آب داشته و به سادگی دچار آسیب نخواهد شد. یکی دیگر از مزایای استفاده از دسته آلومینیومی در این پارو، برخورداری از وزن بسیار کم است. به طوری که به جز صرف انرژی در هنگام پارو زدن، دیگر انرژی فرد بابت وزن زیاد پارو هدر نخواهد رفت و این محصول با وجود وزن بسیار کم، از مقاومت زیادی بهره مند می باشد.

پارو آلومینیومی قایق کایاک اینتکس

این محصول به صورت تاشو طراحی شده است تا بتوانید به راحتی آن را حمل و جابه جا کنید. در صورت مسافرت به مکان های دارای دریاچه و رودخانه می توانید به راحتی قایق بادی خود را به همراه پارو ببرید و از گردش در آب های آرام لذت ببرید. قسمت سری این پارو از بخش دسته به صورت مجزا می باشد که با جدا کردن به راحتی در میان وسایل سفر جای می گیرد. بخش سری این پارو نیز از نوعی پلاستیک بسیار مقاوم و با استحکام بسیار بالا تهیه شده است که وزن کمی داشته و وزن کلی محصول در مجموع به 1600 گرم می رسد. به این ترتیب در زمان جابه جایی به راحتی می توانید آن را حمل کرده و استفاده نمایید.

برای خرید پارو آلومینیومی قایق بادی کایاک اینتکس 69627 با ارزان ترین قیمت به سایت پول اینتکس مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید تا در اسرع وقت این محصول را درب منزل دریافت نمایید. هم چنین برای خرید حضوری با شماره های ما در تماس باشید.

 نوعپارو کایاک تاشو
 جنس میله آلومینیوم
 جنس کفی پلاستیک مقاوم
 طول 244 سانتی متر
 عرض 25 سانتی متر
 وزن 1.6 کیلوگرم 
کاربرد قابل استفاده با تمام قایق های بادی
سایر ویژگی هاساخت شرکت اینتکس
قابلیت استفاده در آب شور و آب شیرین
تاشو و حمل آسان
قابلیت جدا شدن قسمت کفی با میله
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...