پارو قایق بادی اینتکس طرح پلاستیکی 59623

intex 59623

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
32%
640,000
440,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پارو قایق بادی اینتکس طرح پلاستیکی 59623 یکی از محصولات اقتصادی و کاربردی اینتکس است که به تازگی وارد بازار شده است. این محصول ویژه و خاص دارای ابعادی استاندارد و طول مناسب بوده که برای استفاده در تمامی قایق های بادی اینتکس کاربرد دارد و به راحتی می توان آن را در همه قایق های بادی استفاده کرد. این محصول به دلیل برخورداری از کیفیت بسیار بالا، طول عمر زیادی دارد و تا سال ها بدون افت کیفیت قابل استفاده می باشد.

پارو قایق بادی اینتکس پلاستیکی

پارو قایق بادی اینتکس از بهترین نوع پلاستیک فشرده و مقاوم ساخته شده است. این نوع از ساختار علاوه بر برخورداری از قیمت ارزان، دارای وزن بسیار کمی نیز می باشد که به راحتی می توان آن را حمل و جابه جا کرد. به علاوه با داشتن وزن سبک، در طول پارو زدن، فشار اضافی را به فرد تحمیل نکرده و به دلیل سبک بودن، فرد را خسته نکرده و استفاده از آن آسان است. این محصول دارای مقاومت بسیار بالایی نیز می باشد. دسته های این محصول با داشتن کیفیت بسیار بالا، در برابر فشار آب استحکام زیادی داشته و به سادگی دچار شکست نمی شود. این پارو به رنگ زرد و مشکی طراحی شده است تا جذابیت بصری برای خریداران داشته باشد و طراحی زیبای آن نظر خریداران را جلب می کند. 

پارو قایق بادی اینتکس طرح پلاستیکی 59623 محصولی بی نظیر و با کیفیت است که با ارزان ترین قیمت در سایت پول اینتکس عرضه می شود. این محصول ویژه دارای مشخصات ایده آلی می باشد که به سادگی تا سال ها قابل استفاده بوده و در تمامی قایق های بادی اینتکس نیز کاربرد دارد. محصول فوق را از سایت پول اینتکس به صورت حضوری و اینترنتی خریداری کنید.

 نوعتاشو
 جنس میله پلاستیک فشرده
 جنس کفی پلاستیک مقاوم
 طول 122 سانتی متر
 ساختارسه تکه
 وزن 1.1 کیلوگرم 
کاربرد قابل استفاده با تمام قایق های بادی
سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 تاشو و حمل آسان
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...