استخر بادی سرسره دار مدل مزرعه 57154

57154

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,950,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

بی شک راه اندازی یک پارک آبی هیجان انگیز بهترین گزینه ای است که می توان برای کودک فراهم کرد تا اوج هیجان در بازی های آبی را تجربه کند. یکی از بهترین و زیباترین نمونه های پارک آبی کودک، استخر بادی سرسره دار مدل مزرعه 57154 است که توسط شرکت اینتکس تولید شده و در سال 2021 روانه بازار شده است. این محصول بی نظیر نمونه کاملی از انواع بازی های آبی هیجان انگیز برای کودک را در کنار هم فراهم می کند و کودک می تواند به راحتی و با ایمنی کامل در کنار سایر کودکان به بازی مشغول شود. این محصول دیواره ای یک تکه دارد که بر روی آن تصاویر زیبا و جذابی از گل ها وجود دارد و بسیار فانتزی طراحی شده است. بر روی این دیواره یک حصار سفید رنگ بادی قرار دارد که به زیبایی بیشتر آن کمک می کند. دیواره این استخر کوتاه بوده تا ایمنی کاملی برای کودک فراهم شود.

 در وسط این استخر نیز یک سرسره بادی تعبیه شده است که هیجان بیش تری به بازی های کودکان داده و با توجه به اینکه در وسط استخر قرار دارد، کودک پس از پایین آمدن از سرسره به داخل آب خواهد افتاد. به همراه این محصول تعداد زیادی اسباب بازی بادی مجزا نیز قرار دارد که بازی های کودکان را جذاب تر می کند. این محصول از بالاترین درجه کیفی برخوردار است و برای حفظ کیفیت و طول عمر بالای آن لازم است تا پیش از راه اندازی یک زیرسازی مناسب انجام دهید و هم چنین از برخورد اشیای تیز با بدنه این محصول جلوگیری نمایید. برای تهیه استخر بادی سرسره دار مدل مزرعه 57154 با قیمتی ارزان می توانید به سایت پول اینتکس به عنوان فروشگاه محصولات بادی اینتکس مراجعه کرده و این محصول را سفارش دهید.

 نوعتفریحی
ظرفیت آب450 لیتر
طول290 سانتی متر
عرض180 سانتی متر
ارتفاع104 سانتی متر
جنس رویهPVC طرح چرم
ظاهر رویهساده
کف بادشوندارد
پمپندارد
نوع پمپ-
رده سنیکودک
سایر ویژگی هاشامل 2 قارچ ، 4 پروانه و 3 گل عروسکی
دارای سرسره سرخود
دارای آبپاش در قسمت بالای استخر
وزن: 5 کیلوگرم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...