پمپ تخلیه آب استخر 28605

intex 28605

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,320,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پمپ تخلیه آب استخر 28605 ضروری ترین وسیله جانبی برای دارندگان استخر های بزرگ می باشد که می تواند به سرعت بدنه استخر را خالی از آب کند. در نتیجه باید نسبت به خرید آن اقدام شود تا در زمان نیاز بدون هیچ مشکلی بدنه خالی از آب شود. آب داخل استخر های بزرگ به وسیله دریچه تخلیه خالی می شود اما سرعت تخلیه آن کم و کند است و در نتیجه نمی توان در زمان کم به مقصد خود رسید. برای این کار نیاز است که برای استخر های بزرگ که حجم آب زیادی در آن ها جای می گیرد پمپ تخلیه آب خریداری کرد تا در کم ترین زمان به سرعت بدنه را خالی نمود. آب به وسیله پمپ مکش می شود و از طریق لوله ای که از دستگاه خارج شده است به بیرون از بدنه هدایت می شود. از این رو عملکرد تخلیه آب به راحتی و به سرعت انجام می گیرد و می توان از آن بهره مند شد. پمپ مد نظر با بهترین متریال ساخته شده است که در داخل محوطه آب استخر دچار مشکل نمی شود و در واقع ضد آب می باشد. 

با این وجود است که می تواند در کم ترین زمان بدنه را خالی کند تا افراد نسبت به تعویض آب آن بپردازند و یا این که محوطه داخل محصول را پاکسازی کنند. این وسیله جانبی با قیمت مناسب ارائه شده است تا تمامی دارندگان بتوانند با پرداخت هزینه کم بهترین اوقات را داشته باشند و استخر خود را تخلیه کنند. علاوه بر آب داخل استخر زباله هایی که در داخل آن وجود دارد نیز مکیده می شود و از طریق دستگاه به بیرون از محوطه هدایت می شود. این محصول بی نظیر و کاربردی دارای دستگیره پلاستیکی برای هدایت آسان می باشد و می توان آن را با خود به همراه داشت. وزن محصول نیز در زمان قرار گیری در داخل استخر های پیش ساخته مشکلی را برای سطح کف ایجاد نخواهد کرد. خرید پمپ تخلیه آب استخر 28605 از نمایندگی اینتکس انجام می شود.

 مناسب  استخر های پیش ساخته و بتنی
 کارایی پاکسازی و تخلیه آب و زباله های استخر 
 وزن 3 کیلوگرم 
 جنس بدنه پلاستیک فشرده و آلومینیوم
 محل تخلیه دارد
 سایر ویژگی ها  ساخت شرکت اینتکس
  دارای شلنگ مخصوص
 اقلام همراه دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...