چسب تعمیرات محصولات بادی 59632

intex 59632

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
140,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چسب تعمیرات محصولات بادی 59632 از نظر کیفیت در درجه بالایی قرار گرفته است که قدرت چسبندگی زیادی دارد به طوری که می توان بدنه محصولات بادی را به وسیله آن ترمیم کرد و مانع از خرابی کلی بدنه شد. این محصول برای تمامی دارندگان محصولات بادی لازم و ضروری می باشد تا در صورت بروز آسیب بتوان به سرعت محل را ترمیم کرد و از بروز خرابی کلی جلوگیری نمود. این چسب تعمیر بر روی بخش سوراخ شده قرار می گیرد و مانع از خروج باد از بدنه این محصولات می شود. با تکرار خروج باد بخش سوراخ شده به پارگی تبدیل می شود که ممکن است بدنه را به طور کلی از بین ببرد و موجب خرابی دائمی شود. از این رو از چسب تعمیرات استفاده می شود و محل مصدود می گردد و نهایت می توان بدنه را از خرابی نجات داد تا مجدد از آن بهره مند شد و تفریحات مختلف را کسب کرد. این محصول دارای دفترجه راهنما می باشد که روش استفاده از آن عنوان شده است. 

بنابراین قبل از استفاده از آن می توان نسبت به مطالعه دفترچه اقدام کرد و از آن بهره مند شد. وزن محصول کم می باشد به همین خاطر می توان به راحتی در کنار سایر وسایل با خود به همراه داشت و از آن لذت برد. چسب تعمیرات فضای کمی را اشغال می کند و به جهت نگه داری از آن و استفاده در زمان نیاز مشکلی وجود ندارد و جاگیر نمی باشد. با این وجود است که دارندگان محصولات بادی حتی در زمان رفتن به مسافرت و گردش نیز می توانند این محصول را با خود به همراه داشته باشند تا از داشتن آن لذت ببرند و بتوانند ساعات خوشی را برای خود و سایر افراد رقم بزنند. این وسیله کاربردی و مورد نیاز برای سوراخ و پارگی های جزئی کاربرد دارد و در صورت پارگی های زیاد کاربرد ندارد. جهت ثبت سفارش چسب تعمیرات محصولات بادی 59632 به نمایندگی مرکزی اینتکس ایران مراجعه کنید.

 نوع برچسب تعمیرات
 نوع کاربری تمام محصولات بادی
 ابعاد بسته بندی 15*11.2*1.5 سانتی متر
 وزن 50 گرم
 شرکت سازنده اینتکس ایران
 سایر ویژگی ها دارای برچسب قوی
 قابلیت چسبندگی بالا
 اقلام همراه دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...