چسب و وصله تعمیر محصولات بادی

chasb 01

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
125,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چسب و وصله تعمیر محصولات بادی یکی از بهترین محصولات جهت رفع آسیب در محصولات بادی بوده و با ارزان ترین قیمت در سایت پول اینتکس به فروش می رسد. این محصول ویژه از دو بخش تشکیل شده است. یک چسب که به صورت مایع بوده و یک وصله که مانند یک تکه لاستیک شفاف و منعطف می باشد. در صورت وارد شدن آسیب به هر یک از انواع محصولات بادی نظیر تخت بادی، تشک بادی، استخر های بادی، وان بادی، شناور های بادی و ... می توانید به راحتی یکی از این چسب ها را تهیه کرده و با تعمیر محصول، مجدد از آن استفاده نمایید. 

چسب و وصله تعمیر محصولات بادی

این وصله به صورت شفاف است و چسب نیز شفاف می باشد تا پس از تعمیر لوازم بادی، در ظاهر محصول اثری نداشته باشد. محصول فوق شما را از خرید مجدد محصولات بادی بی نیاز کرده و به راحتی می توانید محصول را تعمیر کرده و مجدد مورد استفاده قرار دهید. برای استفاده از آن نیاز است تا ابتدا محل آسیب را در وسیله بادی مشخص کرده و عیب یابی کنید. سپس به اندازه ای که دور تا دور محل آسیب پوشیده شود، از وصله جدا کرده و توسط چسب به وسیله بادی بچسبانید. با استفاده از یک جسم سنگین حالتی مانند پرس ایجاد کنید و محصول را تا خشک شدن چسب تحت پرس قرار دهید. به این ترتیب می توانید به راحتی از محصول آسیب دیده، مجدد استفاده کنید. در صورت نیاز به مشاوره در خصوص تعمیر لوازم بادی به سایت پول اینتکس مراجعه کرده و با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

برای خرید چسب و وصله تعمیر محصولات بادی با ارزان ترین قیمت به سایت پول اینتکس مراجعه کرده و این محصول را سفارش دهید و در اسرع وقت درب منزل دریافت نمایید.

 نوع برچسب تعمیرات
 نوع کاربری تمام محصولات بادی
 ارتفاع بسته بندی 7 سانتی متر
 وزن 50 گرم
 شرکت سازنده اینتکس ایران 
 سایر ویژگی ها دارای وصله شفاف مجزا
 قابلیت چسبندگی بالا
 قابل استفاده برای چندین بار استفاده
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...