چسب و وصله تعمیر محصولات بادی ساویس

chasb 02

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
100,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

چسب و وصله تعمیر محصولات بادی ساویس محصولی بی نظیر است که توسط سایت پول اینتکس به فروش می رسد. این محصول برای تعمیر انواع لوازم بادی مانند تشک روی آب، مبل های بادی، حلقه های شنا و ... کاربرد دارد و در تمامی محصولات بادی می توان از آن استفاده کرد. با توجه به قیمت بسیار بالای برخی از محصولات بادی، تعویض آن ها در صورت بروز مشکل و یا وجود یک سوراخ کوچک در بدنه، امکان پذیر نبوده و تعمیر این محصولات بسیار به صرفه و عاقلانه به نظر می رسد. در این صورت می توانید به تهیه یک چسب تعمیر محصولات بادی ساویس اقدام به تعمیر انواع لوازم بادی کرده و مجدد از آن ها بهره مند شوید. با این کار هم از دور انداختن محصول بادی جلوگیری کرده اید و هم در هزینه های خود صرفه جویی می کنید.

چسب تعمیر محصولات بادی

این محصول شامل یک چسب تعمیر محصولات بادی به همراه یک وصله شفاف می باشد. در صورت بروز مشکل در انواع محصولات بادی می توانید پس از یافتن محل آسیب و اطمینان از قابلیت تعمیر، تکه ای از وصله را بریده و به همراه چسب در محل قرار دهید و در این زمان لازم است تا جسم سنگینی را بر روی آن بگذارید تا چسب به محل آسیب نفوذ کرده و آن را پوشش دهد. این محصول دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و قدرت زیادی در چسبندگی دارد به طوری که به راحتی می توان از آن استفاده کرد و محصولات بادی را تعمیر کرد. این محصول دارای مقدار کافی از چسب برای چند بار استفاده می باشد و به این ترتیب قابلیت استفاده برای چندین بار را در اختیار شما قرار می دهد.

چسب و وصله تعمیر محصولات بادی ساویس با ارزان ترین قیمت در سایت پول اینتکس قابل خریداری است.

 نوع برچسب تعمیرات
 نوع کاربری تمام محصولات بادی
 ارتفاع بسته بندی 7 سانتی متر
 وزن 50 گرم
 شرکت سازنده ساویس
 سایر ویژگی ها دارای وصله شفاف مجزا
 قابلیت چسبندگی بالا
 قابل استفاده برای چندین بار استفاده
 اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...