استخر بادی 5 ضلعی دو نفره 54153

bestway 54153

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
11%
3,250,000
2,900,000 تومان
آماده ارسال تماس بگیرید
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی خانوادگی پنج ضلعی دو نفره محصولی از شرکت بست وی بوده  که از کیفیت بالایی  برخوردار است این کالا رویه وجنس کناری آن از وینیل می باشد و جنس  وینیل دولایه  می باشد و دارای عمر مناسب می باشد این کالا از ترکیب دو رنگ سفید و آبی ساخته شده است میتوان  از این استخر برای تفریحات آبی کودکان در فضای آزاد استفاده کرد و همچنین در سفر و در خانه مورد استفاده قرار میگیرد برای خرید این استخر بادی به نمایندگی اینتکس مراجعه نمایید.

استخر بادی 5 ضلعی دو نفره Bestway 54153

استخر بادی خانوادگی 5 ضلعی دو نفره  54153 یکی از پر طرفدار ترین استخر های بادی می باشد که در سال  جاری روانه ی بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار می  باشد . این استخر بادی دارای بدنه ای از جنس وینیل می باشد که از کیفیت  بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و خیال شما را از  بابت  طول عمر این محصول راحت می کند . در ادامه این نطلب قصد داریم تا به نقد و  بررسی این محصول بپردازیم و شما را در خرید استخر بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل این محصول پر کاربرد همراه ما باشید تا شما را با این محصول بیشتر آشنا نماییم .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این محصول به گونه ای می باشد که  فضای ایده آلی را برای استفاده ی شما فراهم می آورد . درون فضای داخلی این  استخر بادی از دو عدد نشیمنگاه نیز استفاده شده است تا در مواقع لازم  بتوانید از آن استفاده کرده و درون استخر خود در یک روز آفتابی لذت ببرید .  این استخر بادی در رنگبندی مختلفی روانه بازارهای جهانی شده است که در این  بخش برای شما عزیزان یکی از برترین رنگبندی ها را فراهم آورده ایم تا  خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید . همچنین ساختار دو لایه استفاده شده  در این محصول به گونه ای می باشد که به خوبی در تحمل وزن و فشار کار کرده و  مقاومت این محصول را دو چندان کرده است .

استخر بادی 5 ضلعی بست وی

جنس بدنه :

جنس بدنه این استخر بادی زیبا و پر طرفدار  از وینیل میباشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در کنار انعطاف پذیری  ایده آل برخوردار است و خیال شما را به طور کلی از بابت کیفیت محصول تولیدی  راحت میکند و مناسب برای افرادی می باشد که به فکر خرید استخر خوب و با  کیفیت همراه با قیمت مقرون به صرفه می باشند . ضخامت لایه های استفاده شده  در این استخر بادی به اندازه ی 0.27 میلی متر می باشد که در دسته بندی  استخر های بادی نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد . همچنین برای بالا تر  بردن کیفیت و مقاومت این محصول در بخش هایی از آن از وینیل دو لایه استفاده  شده است تا استحکام این استخر بادی را دو چندان و بیش از پیش بالا تر ببرد  .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد این محصول مطابق با استاندارد های  جهانی در تولید استخر های بادی می باشد. اندازه های این استخر بادی  به  مشخصات ( طول : 213 سانتی متر ، عرض : 207 سانتی متر و ارتفاع : 51 سانتی  متر ) می باشد که از فضای ایده آلی برخوردار است و می تواند روز زیبایی را  برای شما به ارمغان بیاورد . ازدیگر ویژگی هایی که در هنگام خرید محصولات  بادی به ویژه استخر های بادی باید به آن توجه شود ، ظرفیت آب می باشد .  همچنین وزن محصولات بادی یکی دیگر از مهم ترین ویژگی ها می باشد زیرا در جا  به جایی محصول تاثیر بسزایی دارد . وزن این محصول به همراه بسته بندی زیبا  و قابل حملی که دارد به 0.8 کیلو گرم می رسد که بسیار سبک است و از همین  رو میتواند بهترین گزینه برای سفرهای شما عزیزان به حساب بیاید . ظرفیت آب  این محصول بالغ بر 575 لیتر می باشد که در دسته بندی استخر های بادی از  کیفیت ایده آلی برخوردار می باشد .

جمع بندی :

این استخربادی یکی از برترین و پرفروشترین  استخر های بادی می باشد که در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است و از  کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد . جنس بدنه این محصول در بخش  هایی از بدنه از جنس وینیل و در بخش هایی دیگر از جنس وینیل دو لایه میباشد  که از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است و به خوبی در برابر فشار و ضربه از  خود مقاومت نشان می دهد . استخر بادی 5 ضلعی دو نفره 54153 با  برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه استخر بادی که به صورت تخصصی در زمینه فروش استخر بادی فعالیت  می کند موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصویر می توانید آن  را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری  تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 575 لیتر
طول 213 سانتی متر
عرض 207 سانتی متر
ارتفاع 69 سانتی متر
جنس رویه وینیل
جنس بخش کناری وینیل
جنس کف وینیل دولایه
پمپ خیر
نوع پمپ ---
ساک حمل خیر
سایر ویژگی ها ساختار دولایه
 دارای عمق مناسب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...